středa 12. srpna 2015

Širá modrá, hluboká zelená

Tentokrát, poprvé za.... no asi uplně poprvé v životě, jsem neudělala na dovolené jedinou fotku foťákem. Jednak obrázky zvládl mobil a jednak jsem se zaměřila na kreslení a skicování a vůbec pozorování krajiny jinak, než dřív.

Takže vám nepředložím obligátní rozjásané fotografie perfektní dovolené, úsměvů a společenských her. Hodně jsme mlčeli. Hodně dýchali. Zhluboka. Užívali si letního horka a hřmění v dálce.

Osvěžující.

Olomoucké zastavení





Beskydy. Skicákem, mobilem. Prožité a prochozené, jak to jen za jeden krátký týden šlo. I přesto jsem vděčná. Za slunce, za výhledy, za hory, za čerstvé pstruhy, za všechno, co jsem viděla. Prostě stárnu.









A téměř každý večer jsme svoji pouť zakončili v Raťkovském šenku, kde široko daleko nejlíp vařili. Protože, co si budem povídat, hlavním a nejdůležitějším artiklem vesnických restauratérů je povětšinou friťák. Bleh. V Raťkovském šenku nikoliv. Naštěstí.


A kopce, kopce, kopce. Širá modrá. Hluboká zelená.






Příští rok třeba Slezko nebo Slovácko a Haná... Se ještě uvidí.

P.S. Beskydské květiny jsem zvěčnila na tisk. Možno koupit tu.



A4 velikost

18 komentářů:

  1. Já se zblázním..to jsou všechno vzpomínky na mé dětství, kdy jsem to tam s mámou a dědou celé prolozil horem dolem..krása..a děkuju za připomenutí <3

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Aaach, mám to u nás ráda. :-) Krásné fotky i kresby.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky, krásné obrázky a nádherné písmo :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. krása!!!moc pěkné kresby i fotky tebe zezadu:)batůžek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Focení zepředu se moc neosvědčilo :)))

      Vymazat
  5. Trochu mě ty fotky ochladily, i když muselo být vedro :) Kresby jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vedro bylo, ale venku mi to nevadí, naopak, takové léto mi vyhovuje. Horší je to doma, pracovat ve třiceti stupních... :)

      Vymazat
  6. Milá Markéto, krásné fotky. ale ty kresby, ach. můžu se rovnou zeptat na beskydský tip na bydlení? jedeme i s ročním synkem v září a ráda bych nějakou čistou chalupu s kuchyňkou? byla bych vděčná ze echo :)
    moc dík a at se dílo daří, s pozdravem Jana z HK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano, neměli jsme pronajatou chaloupku, protože jsme jeli naslepo, ale bydleli jsme v Karolince, v penzionu Sklář. Byli tam lidi s miminkama, uplně maličkýma, na pokoji byla kuchyňka a bylo tam fajn. Je to nově zrekonstruované a za dobrou cenu i se snídaní. Také je to výborný výchozí bod na výlety.

      Vymazat
    2. moc děkuju za superrychlou odpoved, vypadá to moc krásně. díky!!! jana

      Vymazat
    3. Velmi rádo se stalo! :)

      Vymazat
  7. Jéé, u nás! A vaří dobře na kolibě Fojtka ještě, ale z Karolinky je to dál :)
    Jsem ráda, že jsem po čase narazila ba blog - kdysi jsem ho prohlížela, ale pak zapomněla, ztratila. Teď už se budu zastavovat pravidelně :)

    OdpovědětVymazat