sobota 1. srpna 2015

Music Inspiration #68 - Groove Armada

Kdo má rád taneční muziku, tak je musí milovat. Je to klasika.

A zase Britové. Mám výraznou převahu Britů ve svém track listu na počítači. A to se o to ani nijak nesnažím.

Andy Cato a Tom Findlay. Jsou sice jenom dva, ale spolupracují s celou řadou muzikantů, takže je jejich repertoár opravdu pestrý. Mám je ráda.

zdroj latenighttales.co.uk




Purple Haze (Love Box, 2002)




The Girl Say (Soundboy Rock, 2007)



A my dnes ráno vyrážíme na dovču do Beskyd! Těším se, jako bychom jeli k moři. Tenhle kout naši země vůbec neznám a přesto je mi blízký. Ve valašských Beskydech se totiž odehrává děj jednoho z mých nejmilejší dětských příběhů, děj knih o Gabře a Málince. (Divoká a drzá Gabra jsem bývala já a něžná tichá Málinka, co miluje zvířátka, byla moje sestra.)

4 komentáře:

  1. Doufám, že ti hudební tipy nikdy nedojdou!! :) Hezkou dovolenou přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, uzavřu to stovkou a pak vymyslím něco jiného. Takže toho bude ještě dost :).

      Vymazat
  2. Groove Armadu jsem taky kdysi poslouchala. Teď si, co se taneční hudby týče, ujíždím na velmi zajímavé rakouské kapelce HVOB, doporučuji. Nejsou to sice Britové, ale šlape jim to skvěle. A letos budou hrát v Brně :)

    OdpovědětVymazat