čtvrtek 2. července 2015

Vyšívané kaktusy

Pro Aničku na přání.

22 emailů, 4 měsíce čekání, jeden rozbitý stroj, 10 odstínů bavlnek, 3 856 stehů (kecám).

Hawortie, opuncie, notocactus. Steh řetízkový a krátký-dlouhý, francouzský uzlík, zadní steh.

Krásná, temně zelená, puntíkatá podšívka z bavlny. Vyztužené dno, dvakrát prošité uši. Jeden vyšívaný podpis. Tečka.

Výsledkem je jedinečná, myynovsky ilustrovaná taška. Jsem na ní pyšná.












29 komentářů:

  1. Teda!!! Ta je úžasná. Jsi dobrá s tím vyšíváním, fakt!!

    OdpovědětVymazat
  2. A že je na co být pyšná! Je parádní!

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda. Krásně barevně vychytáno :).

    OdpovědětVymazat
  4. taska NAJ! (taketo napady sa mne osobne pacia najviac) ...a tie saty! tie saty!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Myyno, vy jste táááááák šikovná!!!

    OdpovědětVymazat
  7. A kdybyste ji dámy viděly naživo! Je naprosto BOŽÍ a závidím ji sama sobě :))

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju moc všem za milá slova! Jste zlaté :).
    Manet, šaty jsou od Simony Toškové (na fb má stránku, tedy v případě, že ji neznáš), je moc šikovná.
    Ančí, děkuju za prima objednávku. To se vyšívalo fakt s velkou radostí! <3

    OdpovědětVymazat
  9. To bylo asi těžké loučení, co? Je to kus!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jo, loučila jsem se fakt dlouho :)))

      Vymazat
  10. Parádní, ty tvoje výšivky fakt obdivuju, tolik pidistehů!!

    OdpovědětVymazat
  11. Aááááách! Ta tvoje krása mě popíchla :-) k tvoření. Navlékám! (kecám) :-):-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moje milé, tak ještě jednou moc díky a poklona za váš čas! <3

    OdpovědětVymazat
  13. Fakt nádherná. Zrovna jsem dneska jsem myslela na to, jak jsem se na tom kurzu vyšívání nic nenaučila, ještě že Ty jo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že ses naučila taky, jenom na to třeba nemáš čas, ne?
      A děkuju!

      Vymazat
    2. Ne, nenaučila:D Zrovna jsem v tramvaji přemýšlela, jak že jsem dělala ty uzlíky.))

      Vymazat
    3. No vidíš, a to jsi je uměla rychlejš než já :D

      Vymazat
  14. Jééé, tak je pěkná! Já chci takyyy :D

    OdpovědětVymazat
  15. Je úžasná!!! Vlastně ne, ještě lepší! Uděláš mi taky takovou, prosím? Samozřejmě s jinou výšivkou. Sardinky nosím každý den na pláž ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, Baru, díky! Udělám Ti ji samozřejmě ráda, pokud bude ještě materiál, protože plátno nenávratně mizí :). Mrknu, co tu mám a napíšem si, až se vrátíte, jo?
      Mám radost, že sardinky slouží!
      Užívej dovču, sleduju fotky a vypadá to tam luxusně! :)

      Vymazat
    2. Tak super, kdyby Ti kousek plátna zbyl na tašku podobného rozměru, tak budu moc ráda. Ozvu se jak se vrátíme. Děkuju!

      Vymazat