čtvrtek 9. července 2015

Skála chladí, les hladí

Protože na 14 dní hlídáme tady mladého pána, vymýšlela jsem o víkendu, kam ho odvézt, aby ve vedru trpěl co nejméně. Doma se nám teplota vyšplhala na 29.5 stupně (jih a pod střechou), což mi přišlo už jako docela blbá legrace, takže jsme v neděli odjeli do nejbližšího lesa, kde jsou skály. A tím je pro nás kokořínsko.

Udělali jsme dobře, Česťu jsme výletem potěšili, akorát po cestě zpět už tak spokojený nebyl, auto bylo rozpálené a než se uvnitř vychladilo klimatizací, měla jsem o svýho čtyřnohýho bratra docela strach. Ale zvládl to.


Mimochodem, neznám pohodovějšího psa. To je tak neuvěřitelně hodný a poslušný psisko, že jsem z něj vždycky uplně u vytržení. I svoje každodenní prášky na štítnou žlázu si bere sám. Prostě mu nastavíte dlaň a on to sní. A pak, samozřejmě, musí následovat piškot. To jako jo.




Les byl plný borůvek, ale já byla jaksi bez mističky, takže jsem si za šílený peníz po cestě zpátky koupila alespoň vaničku borůvek, abych pak doma zjistila, že jsou vedrem spařené, tudíž hořké, takže nejedlé.
Bylo by dobré vyrazit do toho stejného lesa v době, kdy kvetou konvalinky, protože jejich listy byly uplně všude a vidět to rozkvetlé, to musí být velká nádhera...





A poprvé v životě jsem viděla pole lnu. A nemohla oči odtrhnout. Překrásná rostlina, tak křehká a přitom tak užitečná! Proč se nepěstuje místo řepky ve stejném množství len?
A ještě šišky... poslední dobou pozoruju výraznou úchylku na šišky. Pořád si nějaké nosím domů. Mám je po kapsách. Strašně se mi líbí.









5 komentářů:

  1. Moc pěkná procházka...Kokořínsko je fakt pěkné:-) A psina vypadá tak moudře, až mě to rozesmálo:-D

    OdpovědětVymazat
  2. To lněné pole je nádherné, nikdy jsem asi len v takovém množství neviděla ... taky by se mi líbilo potkávat ho častěji - řepková pole jsou sice v krajině s tou výraznou žlutou krásná, ale jen zdálky - nesnáším ten jejich typický smrad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smrdí to strašlivě a ještě je to alergen jako prase... :(

      Vymazat
  3. To je fešácký huňáč ^_^ a dík za tip na výlet..les mi chybí..až nám skončí tento šílený červenec, tak se někam vydáme =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat