sobota 11. července 2015

Music Inspiration #65 - Tata Bojs

Tata Bojs pro mě osobně znamenají alba Biorytmy a Nanonalbum. Možná je to nespravedlivé, ale nemůžu si pomoct, všechno ostatní mi připadá nudný.
Nejspíš bych si měla pořádně poslechnout i jiná alba znovu, ale nejsem si jistá, jestli to pomůže.

Byla jsem na dvou koncertech k albu Nanoalbum a byla to velká pecka. Spousta energie. Lidi tančili a skákali jak o život.

Zdroj t-mobile.cz


Šťastnější (Nanoalbum, 2004)




Náměsíčná (Biorytmy, 2002)




6 komentářů:

  1. Jééééé, ani nevíš, jakou jsi mi dnes výběrem udělala radost :-) Ještě mám moc ráda album Smetana - ano, je to už trošku kýč, ale stejně patří mezi mé oblíbené... janina282

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je asi vážně všechny poslechnu znova, třeba změním názor :).

      Vymazat
  2. Já mám zase nejradši Futuretro, dala bych tomu ještě šanci...

    OdpovědětVymazat
  3. Tata Bojs miluju a kromě jmenovaných taky "mohu" Smetanu a z těch popovějších potom Kluci kde ste...
    Hezké dny,
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kluci kde ste mě na první poslech hrozně zklamalo. Ale poslouchala jsem to jen jednou a těsně po tom, co to vyšlo. Možná bych se na to teď dívala jinak. Takže další důvod si to všechno poslechnout znova :).
      Přeju též krásné dny :)

      Vymazat