úterý 7. července 2015

Houpej se ve větru, lehká jak pírko

Oboustranná ptačí girlanda, promyšlená s R.M. na pivu. V hospodě a na zahrádkách vůbec vznikaj docela prima nápady...
Foceno na kokořínsku. Na chvíli jsem dovolila exotickému ptactvu zahnízdit v českém lese. Ale jen na chvíli!








Možno koupit na Fleru nebo ArtBe, akorát si to nakupující musí vystříhat, slepit a prošít, neboť kdybych to kompletovala já, bylo by to zbytečně drahé. Nehledě na to, že si tak každý pořadí ptáčků na girlandě určí alespoň sám...
Jo a taky se ptáčci dají prošít třeba horizontálně. A nebo zavěsit na klacík a udělat z nich kolotoč. Prostě totální svoboda.

6 komentářů:

  1. Takto si to pekne vymyslela, nech si každý urobí podľa seba, je fakt krásna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saši, díky! Já taky myslím, že je to ideální řešení :).

      Vymazat
  2. Jéé to je super...tak to asi budu zase objednávat :-D..máš tam ještě něco takového excelentního abych ušetřila poštovné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No jo, na to můžu říct jen to, že excelentní je přece všecko :))). Nevím, co by se Ti líbilo, tak se mrkni. A děkuju!

      Vymazat
    2. Tak ta teda je! Skvělý nápad! Mi se moc líbila už ta, co Rosa vyrobila z těch kulatých ptačích nálepek ... sice doma nemám stroj, ale hodná maminka mi to snad prošije :-)
      Tak já si teď tak dva tři dny budu vnitřně obhajovat, proč tu krásnou ptačí girlandu vlastně doma potřebuju a pak objednám, jo? :-))

      Vymazat
    3. Jani, samozřejmě, obhajuj obhajuj :))). A děkuju!

      Vymazat