čtvrtek 23. července 2015

Antonín Strnadel - výstava

Minulý rok jsem v rámci svých občasných příspěvků o knižních ilustracích, které na mne zanechaly dojem, zmínila ilustrace Antonína Strnadla. Náhoda tomu chtěla a k mému článku se dostala jeho vnučka Anna, která mi napsala a shodou okolností se zrovna připravovala výstava ke 40. výročí úmrtí jejího děděčka v Novém Hrozenkově v Památníku Antonína Strnadla.

Tak jsme se s Annou domluvily, že až výstava poběží, dá mi vědět a já zas dám vědět vám.

Sama bych výstavu moc ráda viděla, i cesta tím směrem je na léto naplánovaná, jen je otázka, zda ji budeme schopni s Martinem realizovat, protože je nějak pořád moc práce nebo se jede za rodičema nebo se jede za dalšíma rodičema nebo je mi blbě a ležim doma a nejedu nikam. Prostě život.

Nicméně, výstavu určitě doporučuji, rozhodně bude stát za to, protože mají být vystaveny jeho deníky, do kterých si skicoval lidi, které náhodně potkával, třeba v tramvajích. Také akvarely rostlin, které by mne moc zajímaly. No, a krajina kolem Hrozenkova též stojí za návštěvu.

Tak si udělejte výlet a dejte mi vědět, jak se vám to líbilo, jo?






Žádné komentáře:

Okomentovat