středa 17. června 2015

Prázdninová sada

Být sama sobě manažerkou, sekretářkou, marketingovou ředitelkou, kreativcem, fotografkou, grafičkou, redaktorkou, produkční, obchodníkem a výtvarnicí je někdy tak trochu... (doplňte si sami). Ještě, že nemusím být účetní.

Tak co jsem to vymyslela tentokrát...?

Inu, prázdninovu sadu (říkejme jí třeba PS). Protože v pátek přišly z tiskárny náramně letní sešity. Takové, které mám já osobně chuť zabalit do kufru na dovolenou (doufám, že v srpnu) a zapisovat si do nich všechno letní a pěkné a nebo si do nich prostě jenom skicovat.

A tak mě napadlo, když prázdniny začnou co nevidět, že bych vytvořila speciální prázdninový balíček s pohlednicemi, nálepkami, sešitem a pexesem. A tak jsem to dovymyslela, nafotila a myslím, že je to hezky letní.

Všechno je samozřejmě možné pořídit i samostatně.

A pod heslem "Posílejme pohlednice!" zahajuju pohlednicovou sezónu, ať se paní pošťačky taky jednou na poště dívaj na něco pěkného.




Sešity jsou tentokrát pěkně tlusté. 80 stránek se ukázalo jako ideální počet. Alespoň na pohled.



Ještě jsem připravila PSS (prázdninový sešitový set), který obsahuje Letní a Ovocný sešit za lepší cenu, než kdybyste je kupovali zvlášť, ale PSS je jenom 20 ks, protože Ovocné sešity už docházej.

Samostatný Letní sešit (pro pořádek SLS) je tu. Je dvojnásobně tlustý, než předešlý!

14 komentářů:

  1. Hnedle mám chuť jet na tábor... BD/emm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BD/emm :D, já taky! Hned bych jela. Klidně i na ty tři týdny, co jsme jezdívali my a co už dnešní děcka nedaj ;).

      Vymazat
  2. hele myslím že ty všecky profese zvládáš skvěle! já se teď omezila na:vyřízená matka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, to děkuju, ale já mám pocit, že ty profese moc neumím zvládat. Snad kromě té výtvarničiny :).

      Vymazat
  3. Hned jsem jednu sadu objednala a moc se těším! Zkratky mi připomínají Hrdého Budžese a Helenčiny krabičky UNP, VNN, a ÚJV :-) janina282

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrdýho Budžese miluju! :)
      Děkuju za objednávku ;)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuju, opravdu se zdá, že ano :). (Podle objednávek.)

      Vymazat
  5. Páni, tolik funkcí v jenom, to musí být fuška! :) a ty kulaté tvary pexesa se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. „Být sama sobě manažerkou, sekretářkou, marketingovou ředitelkou, kreativcem, fotografkou, grafičkou, redaktorkou, produkční, obchodníkem a výtvarnicí“ – to je skvěle shrnuto! Ještě bych tam doplnila švadlenku, ne? :-)

    A ta prázdninová sada je fakt hezká a hezky sestavená! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Švadlenka nejsem, to moje šití je spíš výtvarničení převlečené za sešívání :)

      Vymazat
    2. No když myslíš ;-) Ale stejně, když jsem viděla fotky detailů tvých tašek, tak mi přijdou moc kvalitně ušité na to, abych to považovala jen za sešívání :-)

      Vymazat
    3. Óóó, tak to děkuji pěkně! To jsi mne potěšila ;).

      Vymazat