úterý 23. června 2015

Nebodá!

Nesytka sršňová je motýl. Nevypadá, ale je. A tím pádem je pro člověka neškodná, nicméně si nedokážu moc představit, jak bych se zachovala, kdyby mi sedla na rameno. Asi bych uplně klidná nebyla. Což se ale nevylučuje s tím, že si myslím, že nesytka je krásná.

K nesytce sršňové jsem se dostala zakázkou od milé paní.... Sršňové. Doma už prý pro ní má vyhrazené místo.

Jsou zakázky, co se neodmítají a tahle patřila mezi ně. Protože hmyzí říše, ta mě taky baví. A baví mě, jaký má paní S. smysl pro humor.

A příště, příště by mě mohl oslovit třeba pan Otakárek! To by bylo velmi milé.











4 komentáře:

  1. Obrázek je krásně nakreslený..ale já ten hmyz nemusím.. =/
    Co takhle hroch nebo žirafa? =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Nesytce držíme čestný hřebík u nás v jídelně :)... Otakárka neznám, ale šumperský dětský sbor vede pan Motýl a třeba kamarád je Komárek, to je taky takové vzletné téma:)))

    OdpovědětVymazat