pondělí 29. června 2015

Na hromádce

"To je skvělý, tenhle tvůj přístup! O tom bys měla napsat článek na blog..." řekla mi kamarádka, když jsem (s povzdechem) konstatovala, že nové látky z naší oblíbené metráže, jakkoliv jsou pěkné, nekoupím, dokud nespotřebuju ty, co mám doma. (Nemám tam těch čárek v souvětí nějak moc?)

No já nevím. To, že nehromadím látky, ještě neznamená, že nehromadím něco jiného, žeano. Rozhlížím se kolem sebe doma. Čeho mám moc? Oblečení to není. Knihy se snažím kupovat jenom ty, do kterých jsem se opravdu zamilovala, zbytek si můžu půjčit. Ledničku většinou před dalším nákupem vyjíme, šampon mám taky jenom jeden, krém na obličej též. Boty. Bot mám míň, než moje mamka, ale víc, než skutečně nosím. To je pravda. Většinu pokojových kytek jsem rozdala. Gumičky do vlasů, které jsem dříve prokazatelně shromažďovala, jsem darovala. Mám hodně sypaných čajů, ale ty spotřebovávám. To se nepočítá.

Že by fakt nic? Tomu se nechce ani věřit.

Už jsem si o sobě skoro začínala myslet, že jsem převlečený Gándhí. A pak se to stalo. V pátek jsem se rozhodla, že vyklidím naši špajzku, rozuměj - skříňku a nestačila jsem se divit...

... jeden mlýnek s pepřem ještě z dovolené ze Španělska před X lety. Druhý mlýnek s pepřem. Neotevřený. Sáček s pepřem. Zcela nová krabička s pepřem. Na jídelním stole uplně plný mlýnek. Na pepř, samozřejmě. A všechny pepře ty samé, barevné.

A je to venku. Hromadím!

Pepře.

A já si myslela, že to bude něco zajímavějšího! Omlouvám se...





38 komentářů:

  1. To ale je zajímavé!! Hromadit pepře...to jsi určitě jedna z mála! :D :D

    PS: Já hromadím všechno to ostatní! .))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé to je a překvapivé to taky bylo! :D
      Mezi námi děvčaty, jen tak mezi čtyřma očima... ono by se toho našlo určitě víc, co hromadím. Těch bot je taky docela slušný počet ;).

      Vymazat
  2. :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    PS: A větu "O tom bys měla napsat na blog ..." - tu miluju!

    OdpovědětVymazat
  3. Jak píše výše Olivka, já hromadím ten zbytek. Od látek, přes knihy...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. :-DDDD Takový fajn článek při pondělku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pondělky jsou jako stvořené pro články o pepři! :)

      Vymazat
  5. Jediná přebytečná čárka je tato: ...", :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, opraveno! A to byla poslední čárka, kterou jsem ještě dodatečně přidávala před opublikováním... :D

      Vymazat
  6. já hromadím všechno čárka co jsi vyjmenovala závorka kromě toho pepře závorka čárka ale rozhodla jsem se čárka že s tím zatočím vykřičník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jestli se chceš nějakýho barevnýho pepře zbavit čárka tak se hlásím čárka už asi dva týdny ho kupuju středník pomlčka závorka

      Vymazat
    2. :D Neříkej dvakrát! Zítra jdu do Café Neustadt, můžu ti nějaký pepř vzít :D. A vlastně i ty pohlednice :).

      Vymazat
  7. Hahaha to jsem se pobavila :) pepře není nikdy dost! :)
    Já hromadím látky...a stejně pořád skuhrám, že jich mám málo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych taky chtěla víc, ale připadá mi to hrozně frustrující, mít hodně látek a nestíhat je pak využít :))).
      Já bych z toho pak nespala a v noci bych šila :D.

      Vymazat
  8. No tak to je priserny! To je konec! Tuhle tvou temnou stranku jsem neznala! Za trest ti dam zatim neotevrenej ruzovej pepr, se kterym absolutne netusim, co pocit! Jestli ho najdu teda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový coming out a ještě díky tobě, to jsi nečekala, viď? :D
      Růžový pepř ještě nemáme... hi hi

      Vymazat
    2. Pockej, to ja jsem rekla TU vetu? Musite me, prosim, hlidat, ja toho namelu!

      Vymazat
    3. Jo, řekla. Minulý týden :D :D :D

      Vymazat
    4. Du se zabit! (Ale jako hezky je od tebe, zes me poslechla!)

      Vymazat
    5. :D Neeee, prosím tě, neeee! Nebo se taky zabiju! :D

      Vymazat
    6. Jsi tam? Tak ja se nakonec nezabila :) By se mi po sobe (i po tobe) styskalo!

      Vymazat
    7. Jsem tu... :) ale málem jsem se zabila při běhání. V tom horku.

      Vymazat
    8. Ja pri behani nejradsi sedim - kvuli bezpecnosti samozrejme.

      Vymazat
  9. Pepř je dobrý, nezabírá moc místa :D Horší by byly ty boty nebo látky..
    Na boty mám jedno pravidlo.. Za každý nový pár, musí jít jeden starý pryč .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to je teda ale nekompromisní a velmi sofistikované pravidlo!
      O tom by jsi měla napsat na blog! ;) :D

      Vymazat
  10. Pepře není nikdy dost :-) Teď koukám na maxi provensálské zavařovačky a odhaduji, že ho máme doma (ještě) dvě kila... Ale jet do kambodžského Kampot a nepřivést si ho, když je tam nejlepší na světě, by byl hřích! Takže taky hromadím, na kila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nepovídej! Na Kambodžu si trochu myslím... Pořád totiž nemůžu vyhnat z hlavy Angkor Wat :)

      Vymazat
    2. Nádhera ♡ Hlavně za svítání! Kambodžu nemůžu než doporučit všema deseti! Má TOP3 asijská destinace :-)

      Vymazat
  11. Tak to jsi mě fakticky pobavila! :-)) Že by někdo hromadil pepř, to slyším prvně :-) Originál každým coulem! :-) Obrázek je skvělý!
    P.S. Já jsem se už několikrát snažila hluboce zamyslet nad svou neukojitelnou potřebou hromadit knihy, ale zatím jsem teda nic kloudného nevymyslela ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížky jsou velké lákadlo! Na druhém místě hned po pepři! :D

      Vymazat
  12. Ale tohle je sakra zajímavý! :-) Já bych teda pár "sbírek" asi doma našla - pruhovaný trička, porcelánový medvědy, klubíčka ovčího rouna, starý knoflíky, bavlnky všech barev. A o knížkách ani nemluvím - na letošní léto máme naplánovanou novou VĚTŠÍ knihovnu...

    OdpovědětVymazat
  13. Jéžiš, bavlnky! No tak to budu muset napsat opravný článek :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Velmi, ale velmi jsi mě pobavila, ženo :) Miluju tvé povídací články. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, zdravím a mávám! Já ráda pobavim, to zase jo! :D

      Vymazat
  15. A co mám dělat já? Vám se aspon ty látky, bavlnky, knihy, pepře, boty někam vejdou..Ale hromadění starého nábytku je hrozná nemoc (6 skříní, 4 truhly, 8 nočních stolků, 4 postele, 2 kredence, 8 litonových van, miliony nádob...nejsem u konce). A nejhorší na tom je, že mám nahromaděné i ty bavlnky, i ty látky, miliony plechovek barev, hader, oblečení, které nenosím, bo mám věčně montérky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě, že na to nemám ty nemovitosti :))))

      Vymazat