sobota 20. června 2015

Music Inspiration #62 - OST Romeo + Juliet

Psal se rok 1996 a Leonardo DiCaprio s Claire Danes teprve začínali... Budoucí hvězdy se sešly ve filmu inspirovaném klasickým divadelním dramatem Williama Shakespeara Romeo and Juliet, situovaným do současné doby na pláže Verona Beach.

Přiznám barvu, že film jsem nikdy neviděla (a nejspíš to napravím, protože posbíral řadu ocenění), zato soundtrack znám zpaměti. Je výborný.

A je dost těžké vybrat jenom dvě věci. Takže výjimečně vybírám tři, protože Radiohead nemůžu vynechat a ty zbylé dva taky ne. Krásný (nedramatický) víkend přeju!


Zdroj popclassicsjg.blogspot.com


Local God (Everclear)




Whatever (I had A Dream) (Butthole Surfers)




Talk Show Host (Radiohead)


3 komentáře:

  1. ježiš marjá! ty jsi neviděla R&J! chci se teď do tebe převtělit a dát si to znova "poprvé"... závidím

    je to jeden z filmů který jsem viděla asi 20x (něco jako Pretty W. nebo Dirty D.) a podle mě nejlepší novodobá moderní předělávka jaká kdy byla natočená
    ten soundtrack je famózní, jen ho mám už bohužel dost oposlouchanej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se fakt musim podívat! :) Já jsem na filmy strašnej lajdák...

      Vymazat
  2. Ten film byl podle mě hrozně super a jak nesnáším DiCapria, tak i jeho jsem tam přežila. Soundtrack nejlepší z nejlepších. Tahala jsem ho už ve walkmanu (hrozná historie :D :D) a pouštěla furt a furt dokola! Díky za připomenutí. Mně ty tvoje soboty vždycky dojmou! :D Hrozně se na ně těším, vždycky překvapíš. :-*

    OdpovědětVymazat