sobota 6. června 2015

Music Inspiration #60 - Monika Načeva

Moje oblíbená paní Zpěvačka. S hlubokým hlasem.
Bez skandálů, stárnoucí s grácií, zraje jak víno. Monika Načeva.


Zdroj ona.idnes.cz



Udržuj svou ledničku plnou (Možnosti tu sou..., 1994)






Měsíc (Nebe je rudý, 1996)



P.S. A nevypařte se mi v tom vedru!

6 komentářů:

  1. Dobrý den,
    ráno jsem se sem podívala a ještě teď večer mi MN zní hlavou...I jsem sedla, že Vám napíšu (komentář píšu podruhé v životě, moc na to nejsem)...baví mě to tu. I to, že máme náhodně něco společného (náhody jsou bezva) - lásku k výtvarnu, bydliště v Troji, na Puškinově nám. (jak říkají místní na Urale) jsem bydlela u rodičů, teď má oblíbená písnička...Těším se, na co přijdu příště. Dík, Eliška Kavanová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Eliško, děkuju za milý vzkaz! Doufám, že Vás to tu bude bavit ještě dlouho :). Mávám z Troji do Troji! :)

      Vymazat
  2. Markét vďaka za spomienky, stredná škola, Načeva, Měsíc moja obľúbená!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, Měsíc je i moje střední škola a ráda si u ní zavzpomínám :)...

      Vymazat
  3. Joj, střední, jukebox, srdcovka - tomu rozumím:-)!

    OdpovědětVymazat