pátek 8. května 2015

Zrcadlo, zrcadlo...

Vyzkoušela jsem si novou techniku a náramně dobře mi sedí... A baví.

Akorát mi teda hlava nebere, proč Blogger tak strašně bastlí ty obrázky. S fotkama je to celkem dobrý, i když je dělá někdy o dost tmavší, ale obrázky, to je postě něco hroznýho. Takže vězte, že ve skutečnosti jsou ty barvy o něco jasnější.






Jo a obrázek lze pořídit přes Fler nebo přes jiný komunikační kanál a navíc ho ještě do velikosti A4 můžu velikostně přizpůsobit. Třeba vašemu rámečku.

2 komentáře:

  1. Markét, řešila jsem obdobný problém, až mi nějaká dobrá duše poradila. V nastavení bloggeru je někde i nastavení obrázků - kde je většinou zapnutá automatická korekce barev, tak ji jen vypnout....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, tak jsem se to pokoušela najít, údajně je to jedno zaškrtávátko přes Google+, tak jsem to odškrtla a uvidím. Každopádně, díky!

      Vymazat