čtvrtek 14. května 2015

Zahradní blešák v kavárně Čekárna

Pražáci, zpráva hlavně pro vás. V úterý 2. června budem od 16.00 s Holkama z výšivky v kavárně Čekárna pořádat zahradní blešák. Výtěžek půjde na záchranu týraných buldočků z množíren.

První blešák, který jsme pořádali v prosinci, byl velmi úspěšný. Spousta lidí, krásný věci za hubičku, nic nestálo víc než pade a utržily jsme kolem 11 000. To byl skoro zázrak. Všude spousta psů. Velká legrace. A pak šílená únava.

Tak přijďtě. Čekárna má překrásnou zahradu. Tam budem.




Na blešáku budou k prodeji blahopřání s frbuly. Výtežek z prodeje půjde do kasičky pro OS Frbul.
Snažím se do toho zapojit, jak můžu. A aspoň trochu pomoct.





8 komentářů:

  1. helejc jako nic neslibuju ale píšu si to do kalendáře a snad s minimálně jedním potomkem přijdeme!i když se psů bojim:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzik, jestli se bojíš psů, tak tam nechoď :). Minule jich tam bylo až moc. Hrozně moc :).
      Ale ne, že bych tě ráda neviděla... :)

      Vymazat
  2. Buldočci jsou nejlepší (to už jsem tu psala mockrát) :) Kdybych pořád někde netrajdala a měla čas se mu věnovat, tak bych si jednoho určitě pořídila. Je to super, že takhle pomáháte a doufám, že tentokrát vyberete minimálně stejnou částku. A taky se těším na report, protože minule jsem se náramně bavila. Jen mě mrzí, že to mám z ruky...
    Díky za to, co děláte pro pejsky a buldočky zvlášť! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufáme, že to bude minimálně stejně úspěšné jako minule. Vybíráme pečlivě všechno oblečení. Budou tam krásné kousky, za to ručíme :).

      Vymazat
  3. Přijdeme!! Schovej nám toho fešáka s motýlkem..to je prostě láska, co musí viset u nás v bytě <3 (však víš..buldočci a motýlci..), kujeeeem =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem sice spíš kočičí, ale mám ráda blešáky a dobrý skutky, tak když to vyjde, objevím se! :)

    eklekticka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, dobře, děkujeme pěkně a těšíme se! :)

      Vymazat