úterý 26. května 2015

První půl rok byl trochu nejistý

V sobotu to bylo dva roky, co jsem otevřela svůj první on-line obchod. Na Fleru. Z počátku jsem pár nejvěrnějších nenásilně (pravda, někdy trochu násilím) donutila něco si na Fleru koupit, abych obchod takzvaně "rozjela", ale pak logicky muselo nastat období, kdy už jsem byla naprosto závislá na zájmu cizích lidí.

Tohle období považuju za nejtěžší. Celé týdny nikdo nic nechtěl.

A tak jsem začala psát Fler blog, protože každý, kdo má obchod na Fleru, má zároveň možnost psát si blog. K mému stávajícímu blogu přibyl bráška. (Kterého v poslední době dost zanedbávám.) Taky jsem se naučila každý třetí den dělat výběr do top nominací, co se pak při obrovské dávce štěstí můžou objevit na hlavní straně Fleru. Je to dřina, starat se o fléří obchod, ale ty hodiny věnované péči o svůj prostor se vyplácí.

Někdy to chodí ve vlnách. Spousta objednávek a pak dlouho nic. Nevím, co ty vlny určuje. Nikdy jsem to nerozklíčovala a tak jsem si to zařadila do šuplíku "Mezi nebem a zemí".

Slyšela jsem názory, že Fler není dobrý, že je to moloch, kde se nedá nic najít. Inu, je potřeba používat vyhledávání pomocí klíčových slov a svoje oblíbence si ukládat do vlastního seznamu. Jinak to nejde. Fler špatný rozhodně není, je to záležitost, která funguje. A prodává tam spousta schopných tvůrců.

A protože ty dva roky stály rozhodně za to, je do pátku 29. 5. v mém fléřím obchodě poštovné zdarma. Odečtu ho při potvrzování objednávky.

Díky všem, kdo nakupují! Je hodně šikovných lidí, takže mi připadá snové a neskutečné, že v tom množství si někdo vybere zrovna tu moji věc. Věc, která nemá nikde reklamy, nenajdete ji běžně v obchodě, je jí jen pár kusů a je prostě.... jiná. Díky moc, lidi!





8 komentářů:

  1. Jsi dobrá! Blog na Fleru už nestíhám, ale ty topky se taky snažím dělat, i když mnohdy s významnou pomlkou. Ať si Ti i nadále daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už to právě s tím fléřím blogem taky nějak nestíhám...
      Díky! A nápodobně :).

      Vymazat
  2. Gratuluju k výročí. Já si taky myslím, že Fler je moc fajn. Je jen na člověku aby si vybral co se mu líbí a oddělil zrno od plev...Pro nás je Fler spíš komunikační kanál než prodejní. A nebýt jeho, tak nevím kde bychom byly, jelikož nám přinesl pár zásadních kontaktů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já na Fler nedám dopustit. :)

      Vymazat
  3. Kurnik, zmeškala jsem poštovné zdarma. Jednou člověk nezkontroluje bloglovin', a hned toto. :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no, stane se :). Ale myslím, že to poštovný nemám zas tam smrtelný :))).

      Vymazat
  4. Mám to na fleru úplně stejně :-) dodnes jsem to nerozklíčovala !-). Přeju ať se daří nejen tam!

    OdpovědětVymazat