čtvrtek 28. května 2015

Pojďte, budeme si hrát!

Na facebooku už jsem propíchla, že kolekci nikaragujského ovoce jsem dodělala ještě před Barcelonou, protože mi nic jiného nezbylo. A nakonec jsem za to moc ráda. Teď už je celá sbírka v mojí dvorní tiskárně a doufám, že se o ní dobře postarají.

Minule, u ptačí kolekce, padl nápad na pexeso, ale zdálo se mi, že je těch motivů přece jen ještě málo. S deseti druhy středoamerického ovoce už to má větší smysl, a tak jsem to pěkně poskládala do čtverečků a připravila domácí samovýrobou pexesí hru pro malé i velké pešence (zkratka pro pexesí nadšenec).

U ovoce i u ptáčků jsou české názvy, protože vím, jak některé děti milujou informace "navíc". Sama jsem taková byla a moji sourozenci jabysmet.

Pexesko je u mne zatím na vyžádání. V žádném online obchodě není.










21 komentářů:

  1. Tak tohle pexeso beru, je originální! Pošleš mi podklady k platbě do mailu? Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě mi prosím přihoď jeden ovo sešit :-) Kujíííí.

      Vymazat
    2. Jasný, děkuju moc, jdu psát maila :).

      Vymazat
  2. Prima pexeso..jako dítě mě to bavilo, měl jsem jich doma asi 20 sad =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My taky! Nejvíc si pamatuju na večerníčkový :D.

      Vymazat
  3. Jeva to je krásný :) Tleskám
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásne Markét!!! Až sem cítim tie chute a vône Strednej Ameriky:)

    OdpovědětVymazat
  5. To pexeso je krásný, ráda bych si ho koupila!! Právě dávám dohromady objednávku na fleru. Bude jednodušší, když si to objednám rovnou přes tebe mailem všechno, nebo to mám třeba připadně dopsat do poznámky na tom Fleru? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má drahá, dopiš to do poznámky, těch 30 Kč za pexeso přidám místo poštovného. Děkuju moc!

      Vymazat
    2. ok, super! :) já ho vezmu rovnou dvakrát! :)

      Vymazat
  6. Já bych si ho pěkně prosím vyžádala. Mám v tom asi trochu prsty :) Ale hlavně se mi opravdu moc líbí. (jo a jsem pexesový maniak, moc mě to baví a nikdo se mnou nechce hrát, protože mi to jde.... ale dcerka už za chvilku doroste a to budou turnaje) Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, prosím, napiš/te mi email, domluvíme to. Děkuju, jsem moc ráda, že se líbí! :)
      jinochova@gmail.com

      Vymazat