úterý 19. května 2015

Po roce

Včerejší pohádka nic moc? Tak dobře, další radši vymýšlet nebudu... Ale zdravím z plna hrdla z Barcelony, téměř po roce a tentokrát na celý týden. Shodou okolností bydlím dvě ulice od Neus, kde jsem bydlela minulý rok, ale protože tentokrát jsem neodjela sama, ale s kamarádkou, tak jsme si pronajaly byt přes Airbnb.com, který máme celý jen pro sebe.

Mít docela velký byt v centru Barcelony a ještě k tomu za cenu, která nás nesvlékla z kůže, považuju za luxus a štěstí. Každá máme svůj pokoj, svůj balkon, byt je rekonstruovaný a celkově je to hodně příjemné místo. Ukládám do oblíbených.

Přímo u baráku pekárna, večerka a omamně vonící květinářství.

Nic velkého v plánu nemáme. Prostě tu budem.


To neni "náš" dům.












A tímto prohlašuji Barcelonu za svojí každoroční destinaci. Amen.

28 komentářů:

  1. Bože to je nádhera! Jela bych okamžitě. A možná si od tebe potom vezmu tip na ubytování, protože chci letět na podzim. A plán máte skvělý, takové jsou nejlepší. Moc si to užij!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, naše ubytování je naprosto ideální, ráda pak předám adresu :).
      Díky a doufám, že vám to vyjde. Barcelonu začínám mít opravdu hodně ráda.

      Vymazat
  2. Jedno velké ACH. Závidím, přeju...kéž bych se ti vešla do kufru. Užívejte!

    OdpovědětVymazat
  3. Barcelona je super! Trošku závidím :-) A moc si to užijte!

    OdpovědětVymazat
  4. Hned bych se Vám nasomrovala do kufru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve větší partě by to tu taky nebylo marné... ;)

      Vymazat
  5. Do Barcelony se s manzelem chystame uz dlouho.Napred jsme staveli dum, pak se nam narodila Zuzka, min.rok Lucka. Tak snad za 2 roky az holky vyrostou. A byt v centru parada!!My jsme tak byli v Palermu/Sicilie/ pochazi odtamtud svagr.V centru na konci ulice trh s cerstvyma rybama/ovocem/pecivem atd.Proste super. Tak prosim pozdravuj za "chvili" jsme tam taky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona neuteče. A když to nevyjde do roku 2026, tak to taky nevadí, protože potom už má být dostavěná Sagrada Familia a to bude teprve zážitek! :)

      Vymazat
    2. Super!!Pisu si do kalendare r.2027 vylet do Barcelony:-))))

      Vymazat
  6. Krása! takové plány jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy fakt jo. Uvidíme, co se z toho vyvrbí ;)

      Vymazat
  7. Ach, vzpomínky..za týden to bude rok, co jsem tam byl..
    Dej tip na ten byt ;), klidně do zprávy na facebooku..ať mám na příští rok inspiraci..děkuju a užíívej =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, dám ti to do zprávy, to není problém. :)

      Vymazat
  8. To je krása! Tak si to, holky, užívejte a prostě tam buďte, to je nejvíc...
    Mávám z Ostravy (aktuálně 24 °C a slunečno :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máte stejné počasí jako v Barceloně :). Akorát nám dneska vydatně sprchlo k tomu všemu :).

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Nám teď k večeru taky :-)
      Ale pořád mám takový nějaký nutkavý pocit, že vy to tam na tom jihu máte přecejen lepší :-)))))

      Vymazat
    4. Víš co je opravdu lepší? Jak se tady lidi ve službách usmívaj. To je zase kulturní šok... Já to prostě v Čechách nepochopim.

      Vymazat
  9. Ale houby, pohádka byla dobrá a obrázek ještě lepší. ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak si to tam parádně užijte! Já byla v Barceloně jen jednou na jednodenním výletě, ale na podzim se tam snad podívám na trochu déle...bylo by to fajn, ještě si malinko prodloužit léto :))

    OdpovědětVymazat
  11. Moje srdcovka je Lisabon...v Barceloně jsem zatím nebyla, ale dala bych ruku do ohně za to, že se mi tam bude líbit :) Co se týká cestování, tak srdcovek mám tolik, že bych zřejmě potřebovala ještě jedno srdce :) A střechy a terasy závidím! Plán je skvělý, uživejte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám těch srdcovek nějak moc... :D

      Vymazat