pondělí 4. května 2015

Oversized sáček na svačinu. Modrý!

Ale není sáček jako sáček... tenhle je převeliký, koženkový, na cvoček, s bezva podšívkou a používám ho jako tašku, kterou mi dokonale ušila Saša z Recy věcí. Ďakujem veľmi pekně!

A ta modrá je prostě boží!

Přikládám pár fotek, které vznikly tak, že jsem chudáka Martina donutila, aby mne vyfotil před odchodem na sobotní oběd s přáteli.

Původně jsem si teda myslela, že se spolu s taškou nafotím v terénu, ale pak jsem si říkala, že doma v klidu to bude lepší, než pak na Václaváku řešit, jestli nás někdo někde nepozoruje... Fashion blogerka ze mě nebude, to je jasná věc.





"A prosím tě, vyfoť mě hlavně pěkně..." Říká Myynice, co si nedokáže ani narovnat konec nohavice... ehm.

16 komentářů:

  1. Skvělý bag! A ty tvoje vlasy, to ti tak sluší!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A už mi konečně roste i patka! :)

      Vymazat
  2. Tak podobnu modru kozenku mam a uz som z nej aj jedno psanicko strihla a usila, ale na celomodru som si netrufla..no vyzera to naozaj dobre.. ale je fakt mega big...proste origos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva je skvělá. Hrozně se mi líbí! :)

      Vymazat
  3. Tak už konečně umíš přijímat ty lichotky:-)??? Protože: "Děsně ti to sekne!"....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, umím a odpovídám: "Děkuji!" (a spiklenecky mrkám k tomu)

      Vymazat
  4. Ta barva! Tenhle odstín modré miluju ♥
    Krása! A Ty jsi krásná! Budu se opakovat, ale fakt Ti to děsně sekne! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, děkuju pěkně! Ta modrá je báječná :)

      Vymazat
  5. Velmi velmi Ti to sekne! :-) Adika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, Adiko, tobě děkuju taky a zdravím a mávám :)!

      Vymazat
  6. Tož se vám to focení i přes nohavice povedlo...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten Ti fááákt závidím! A šíleně Ti to sluší! .)

    OdpovědětVymazat