pátek 1. května 2015

Něco nového

Říkala jsem si, že sem dám dvě nové maličkosti, které v poslední době vznikly na mém stole. Jednou z nich je blahopřání s jelenem a pak mi došlo, jaký paradox vzniká publikací paroháče v den, který je oficiálně uznáván jako svátek zamilovaných víc, než 14. únor.

Inu, takový je život. Já se toho nebojím, necouvám a hlásím, že je u mne možné objednat blahopřání s jelenem. 135x135 mm, s obálkou.





Další věcí je kočičí ilustrace. Pořád si zkouším kreslit kočky, ale moc mi to nejde. Většinou vymyslím nějakou uplně jinou věc, než jsem chtěla. Tahle kočičí hlava patří mezi ně. Přitom mám už přes měsíc v plánu nakreslit motiv s kočkou/kočkama, co se hodí na sítotiskovou šablonu. Prostě to ale nevychází.

Tak třeba jindy.


Pracovní název je Kocourek elegán. Pozadí může mít i jakoukoliv jinou barvu na přání.


Užijte si prodloužený víkend!

6 komentářů:

  1. Kočko! Nebuď labuť, jsi jelen :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to každopádně, pokud mi tím teda nenaznačuješ něco jiného... :D

      Vymazat
  2. Kocour elegán je nádhernej! A jelen je taky moc povedený :-) jen na přání např. pro chlapa by to mohlo mít všelijaké následky :-DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nevíš, jak jsem se těšila, až usednu a v klidu si tady vše dočtu, co jsem propásla :/
    Jelen je super.. brousím si zuby ale na toho "trojúhelníkového" do sbírky k srdci .) Motýlkový kocour se mi dokonce taky líbí i přes mou fobii :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobré znamení, že i přes fobii kočičák uspěl ;). Děkuju!

      Vymazat