sobota 2. května 2015

Music Inspiration #57 - Natalie Imbruglia

No, neni krásná? Je. Chci mit metr padesát a vážit čtyřicet kilo.

Jedna z těch, co by se měly okamžitě nechat zpátky ostříhat na krátko.

Zdroj concert with.me


Natálce bylo letos v únoru čtyřicet. Narodila se v Austrálii, ale odešla do Británie a v roce 2013 se stala oficiálně její řádnou občankou.


That Day (White Lilies Island, 2001)
Tohle album jsem měla na originálním cd a na bookletu mezi různýma fotkama ze studia byla i jedna, na níž má Natálka s cigaretou v ruce strčenou hlavu do záchoda a zřejmě zvrací po věčírku. Tím si mě získala, protože jsem měla do té doby za to, že víly a princezny nezvrací.




Shiver (Counting Down the Days, 2005)



4 komentáře:

  1. Já si pamatuju rok 199x, kdy byla v ELLE. Vidím ty její kukadla a skvělý střih a já poprvé zauvažovala nad tím, ostříhat se. A taky jsem tehdy dost zhubla! :D :D :D Miluju její písničky, děkuju za připomenutí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si včera večer sjela všechny její alba a bylo to příjemné :).

      Vymazat
  2. Super výber, vždy som chcela mať ten je krátky účes...aj tie kukadla:)

    OdpovědětVymazat