pátek 29. května 2015

Hubené myšlenky

Není žádným tajemstvím, že se snažím dát po Veverce zpátky do formy. Taky není žádným tajemstvím, že všechno nefunguje tak, jak bych si představovala. (A to jsem ve Veverce nebyla ani rok.) Mám teď na mysli svoje tělo. Díky tomu, že jsem se snažila naplno věnovat ateliéru a ještě jsem si udělala dvouměsíční pauzičku v Nikaragui, přestala jsem sportovat a nabrala jsem si kilíčka do zásoby. (Poněvadž moc ráda papám.)

Jsem už velká holka, vím, že perfektní postava není všechno, ale tak nějak bych ráda... No, nejde mi to.

Mám úžasnou osobní trenérku. Je to luxus, který si můžu dovolit jednou za týden, i když bych ji pro sebe ráda měla alespoň třikrát do týdne. Zbytek dnů je jen na mne, jakýma sportovníma aktivitama si ho vyplním.

Moje trenérka je mi zároveň mentorem. Je to úžasná dáma. S úžasnou postavou. Někdy vám ji musím vyfotit. A tvrdí, že celý problém je jen v mojí hlavě. A že mám mít "hubené myšlenky".

Což mě samozřejmě přijde trochu marný, protože já to vidím na břiše, na zadku... V hlavě teda ne.

Na druhou stranu, uznávám, že na síle myšlenky něco je a že "pouhým" intenzivním přáním dokážeme rozpohybovat spoustu okolností, které můžou (ale i nemusí) vést ke splnění vytouženého cíle.

Rozhodně netvrdím, že mám sedět doma a přát si, abych byla o deset kilo lehčí a to přání se splní. Velké houby. Svým přáním totiž musím dospět do bodu, že ho budu chtít realizovat a něco pro to udělám. V mém případě zvednu zadek a půjdu cvičit, běhat, plavat, stavět se na hlavu, cokoliv.

Ve středu jsem byla po roce na pilatesu. S holkama, co ve studiu cvičí, jsem se vítala jak s rodinou. Chodila jsem tam několik let pravidelně. Celé téhle akci předcházel strach bůhví z čeho, pořád jsem to odkládala, vymlouvala se (sama sobě, což je absurdní) a nakonec jsem byla strašně ráda, že jsem to zlomila.

Snad to půjde.


Minulý rok, ve Stromovce, s trenérkou a TRX zavěšeným na stromě.

Tak mi držte palce. A já držím vám, jestli máte podobný problém. A až budu zase vypadat takhle, tak to vyfotím. Teď je můj pupík nepublikovatelný.


Moje milá trenérka mě minulý rok pěkně prohnala a výsledky byly vidět. Útlý boky mít nikdy nebudu, ledaže bych si ořezala kus pánve, ale s břichem se dá dělat ledasco. Přiznávám jistou obsesi, kterou to ve mě vyvolávalo. Jo, líbilo se mi to.

 A teď, mír a pokoj všem, hlavně žádný války a hlad. My jedem na sever, protože se tam konečně něco děje. Aneb v Teplicích se koná oficiální zahájení Lázeňské sezóny. Juchů, budou stánky s buřtama!

24 komentářů:

  1. článek o hubnutí zakončit juchů, buřty, to se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo?! To byla taková legranda... Mně je z buřtů většinou dost šoufl. :)

      Vymazat
  2. A na buřty teplou minerálku...a to by bylo, aby ta kila nešla dolů :D
    Jinak bych taky potřebovala mít hubené myšlenky a né myšlenky na to, co dobrého si dám až dorazím domů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty brďo, minerálku na buřtíky :D... To zkoušet nebudu :))).
      Nejlepší je doma nemít nic v lednici, což ale není moc ohleduplné k partnerovi a případným dětem :D.

      Vymazat
  3. Tak držím palce, ty to zmákneš! Já jsem nikdy necvičila ani s trenérkou ani v posilovně, ale zas to má asi své přínosy být "pod dohledem". Až přestanu kulhat na volné noze, zkusím to.))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyhovuje, že mi paní trenérka hlídá, abych byla při cvicích rovná. Často se mi blokuje bederní páteř a špatným cvičením bych si to jenom zhoršila.
      Tak snad budu mít brzy tak pěkný břicho, jako Ty! ;)

      Vymazat
    2. A mně snad nějakou dobu vydrží.))

      Vymazat
    3. Když vydržíš cvičit, tak určitě jo! :)

      Vymazat
  4. S věkem to jde bohužel hůř. Zhubla jsem 4kg a dál nic. Nejde to. Mám sebe i zivot natolik ráda, že se nehodlám trápit hlady. A taky si myslím, že je to v hlavě, akorát ještě přesně nevím jak s tím naložit. Užij si výlet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej... Jako, dvacet bych mít zpátky nechtěla ani náhodou, ale je fakt, že tenkrát to šlo všechno hrozně zlehka :).

      Vymazat
  5. S věkem to jde hůř a hůř, jak píše Bára...energie ubývá, tělo bolí a kila naskakujou i bez jídla:-( Udržet figuru je pak opravdu fuška, ale člověk se na to nemůže vyprdnout a nechat to být. Držím ti pěsti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně! Vybodnout se na to nesmíme. :)
      Děkuju!

      Vymazat
  6. To jsou motivace, toto! Asi si půjdu před obědem zaběhat, ač jsem to dnes neměla v plánu ;) Ať jsi brzy ve formě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motivačka muší bejt, když je okolo takových dobrot :))).

      Vymazat
  7. Držím palce..po úrazu jsem se vrátil po třech měsících do fitka i já..zrovna včera..a dnes to dost bolí..a samozřejmě, že problém je v hlavě..musím se k tomu přemlouvat, abych šel, jen nevím, jak s tím v té hlavě hnout, achjo =/..umím v ní hnout spoustou věcí, ale tímhle fakt ne..rád bych deset kilo dolů, tuků..a klidně je vyměním za deset kilo svalů..ono kilo svalu je 5x menší než kilo tuku, že..no pojďme si držet palce navzájem =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlava je prevít! Dělá nám hrozný věci! :)
      Držím moc palce a v úterý se těším naviděnou ;)

      Vymazat
  8. ty bláho! ten pekáč! jsi dobrá, že se do toho pouštíš a máš výdrž, mě to nikdy moc dlouho nevydrží, možná až budu pracovat 8 hodin denně, tak najdu energii a čas to řešit, zatím se mi to moc nedaří, tak aspoň na kole do práce a z práce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl jenom takový pekáček, co kdyby neměl kolem sebe tolik tuku, byl by mnohem vymazlenější, ale to bych musela jíst asi trávu nebo co :))). Ale děkuju. Hodně mě to bavilo a motivovalo a pak přesně, jak píšeš, přišla chvíle, kdy jsem nepracovala 8 hodin denně, ale 12, abych se postarala o obchod a šlo to všechno do háje...

      Vymazat
  9. Já bych ti teda doporučila přečíst si knihu Jídlo na prvním místě.. Nic lepšího o jídle jsem nikdy nečetla, vysvětlují tam veškeré nové poznatky a principy, díky kterým nemusíš hladovět - naopak a váha půjde dolů.. ale hlavně zdraví nahoru - o hubnutí to je aý na posledním místě:) A navíc, cvičení je jen 15-20 procent...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížku si zjistím, děkuju za doporučení! Cvičení mě baví. Klidně 5x týdně, jen na to musí být čas a klid v duši/hlavě :).

      Vymazat
  10. Ty motivuješ.....jdu do sebe....A kdyby zrovna za oknem nelilo jak z konve, hned nasazuju tenisky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, že motivuju Tebe? Tebe, nejvíc největšího běžce, co znám? Kdepak... já se před Tebou stydím! :)

      Vymazat
  11. Já taky po delší době začala cvičit Ohromně mě to baví, ale času je málo a poslední dobou jsme po pár dnech cvičení vždy onemocněla. tak doufám, že tentokrát to půjde, shodím tři kila, zpevním se v pase a zakulatím zadek. Boky zůstanou slovansky široké jako u tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budem si drzet palce! Ja mam cil 5 kg dolu a ty dalsi se uvidi :).

      Vymazat