pátek 22. května 2015

Gaudího promyšlené imaginárium

Tak jsme obešly, co se dalo. Ještě máme před sebou tři dny, ale už teď cítíme v nohách asi sto nachozených kilometrů. V pondělí jsme heoricky skoro nejedly a měly jen lehkou večeři, dneska (čtvrtek) už jsme v obchodě naproti domu, kde bydlíme, cíleně hledaly jen samé sladké věci. Tělo si to žádá, co naplat.

Pokud se chystáte do Barcelony a chcete vidět všechny ty supr trupr atrakce, radím vám dobře, kupte si veškeré vstupy online, doma si to v klidu vytiskněte a budete mít vyhráno. My to tak udělaly a ušetřily jsme si opravdu hodně moc času, který bychom promrhaly stáním v neskutečných frontách.

Všechno je zhruba za 20 Eur. Sagrada Familia za to rozhodně stojí, Casa Batlló už tolik ne. Moc vám toho neukážou, pokoje jsou zavřené a nebo jsou prázdné a zajímavá část je vlastně akorát nádherně vykachlíková chodba s výtahem. La Pedrera aka Casa Milá má sice přístupné jen jedno patro, ale aspoň je dobově zařízené a dole pak bývá nějaká výstava, která je v ceně vstupu. Všude je možné jít na střechu.

A tady je pár obrázků z Casa Batlló a ze Sagrady.













12 komentářů:

  1. Jé to je paráda...krásné fotky! Do Sagrady bych se moc chtěla podívat, viděla jsem ji jen zvenku...stejně jako Casa Milá a Batló. A v Sagradě se dá jít někam nahoru na vyhlídku? To jsou ty točité schody?
    Máte to super výlet! Tak si ho ještě pořádně užijte! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, v Sagradě se dá jít na jednu z věží, kde je výhled, akorát je potřeba si to rezervovat. Výstup výtahem, sestup je pak po těch točitých schodech.

      Vymazat
  2. Nádhera, budu z tvých zápisků a rad čerpat na podzim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to já Ti pak dám klidně i tipy kam zajít, abyste se zbavili turistů :).

      Vymazat
  3. Krásné..já to vše viděl jen z venku..holt osud tehdá chtěl jinak..ale o to větší důvod se vrátit!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě minulý rok taky a pak mě to mrzelo. Tak jsem to letos musela dohnat :).

      Vymazat
  4. krásný fotky máš, ta hra stínů u bílého schodiště je krásná! taky jsem viděla SF jen zvenku, na vstup už jsem tenkrát neměla finance, ale rozhodně mě to ještě čeká, vlastně celá Barcelona, jen jsme tenkrát načerpali trochu tamní atmosféry během čekání na letadlo z Portugalska domů, ale na přespání v Barcelonském parku asi nezapomenu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přespání v parku! To by byla moje smrt... :D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Pravda! A pořád je toho ještě tolik k vidění...

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Já taky, ale to se mi děje i v Praze :).

      Vymazat