úterý 5. května 2015

Dva kousky z devíti

Ptačí nikaragujská kolekce je kompletní a protože toho mám z téhle cesty nastřádáno v hlavě ještě dost, další na řadě bude středoamerické ovoce, konkrétně to, co je pro Nikaraguu typické. A nejsou to jen banány...

Čistý akvarel jsem tentokrát doplnila ještě o decentní černou linku.

Do konce školního roku bych ovocnou kolekci měla moc ráda hotovou, ale vlastně nevím, jestli to tak skutečně vyjde. Do třetice pak přes léto (snad) vzniknou středoamerické rostliny a tím bych tohle dobrodružství uzavřela a pomalu se připravila na další. A věřte mi, letos vůbec netušíme, kde v zimě budeme. Někde ale určitě, ha ha.

Ovocíčka bude zase 9 kusů, stejně jako fťáků. Devítka je totiž moje oblíbené číslo. Nejen, že jsem se z hlediska numerologie v čísle devět narodila, ale mám ji prostě ráda. Servíruju vám první dva ovocné kousky a zbylou sedmičku vypustím do světa až najednou.

Zelené citrony a papaya, kterou bych mohla v čerstvém stavu jíst pořád...









P.S. Máte taky nějaké oblíbené číslo?

13 komentářů:

  1. Mňam!K nakousnutí!
    no já vždycky akorát když musela něco vypít(strašně málo piju tekutin), tak jsem počítala loky, kolik je mi zrovna let:)ale třináctka je taky fain! Tonín miluje čtyžku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počítání loků je vtipné :D. Když jsem byla na základce, vůbec jsem nepila. Jenom ráno před odchodem do školy čaj. A chodila jsem na neurologii kvůli silným bolestem hlavy a doktoři vůbec nemohli přijít na to, co mi je :))).

      Vymazat
  2. Máme :-) Moje životní a nejoblíbenější číslo je 7 a hned za ní 9. Já jsem s číslama tak trochu pošuk. Vyhýbám se sudým číslům, ani nevím proč a třeba v autě, když nastavuju cokoliv číselného, nesmí to být sudé :-)))) Takže rádio hraje na hlasitost 7, 9, 11, popř. 13 když hraje nějaká fakt pecka :-)))) Ale jinak jsem normální! Na ovocnou kolekci jsem moc zvědavá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro! :)))) To fakt? Já měla kamaráda a ten zásadně nešlapal na hranatý kanály. Na kulatý ovšem musel šlápnout vždycky :D.

      Vymazat
    2. Bohužel ano :-( A klimatizaci nastavuju taky jen na lichý, naštěstí to mám po půl stupních :-))) Takže kamaráda s hranatýma kanálama docela chápu :-)))

      Vymazat
  3. Moje oblíbené číslo je 5. Nejspíš proto, že jsem se narodila 5.12. a už od školy si pamatuju, že jsem všude chtěla být pátá nebo s pětkou na dresu.. A k dnešnímu datu se to zrovna hodí :) Jinak neustále čísla sčítám. Třeba eSPéZetky nebo čas, digitální hodinky bych mít nemohla...věděla bych součet, ale ne kolik je hodin :))
    A bude ananas??? A taky jsem zvědavá kam letos pojedete. My jsme na tom docela podobně, ale letos asi zvítězí Asie (zatím dost široká oblast :) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, milá Střelkyně, tudíž bojovnice ve stejném znamení :), ananas nevynechám, anžto jsem ho tam snědla kila. Byl všude, to nejde igonorovat :).
      Asie je stejně nejlepší! ;)

      Vymazat
    2. Bezva, to už se moc těším. Já jsem se v Kostarice taky skoro ničím jiným neživila :) Střelec to teda jsem, i když s věkem už se trochu klidním (haha) :)

      Vymazat
    3. To je tím, že věkem moudříme ^^...

      Vymazat
  4. Já mám nejradši 11...ale jinak na čísla moc nejsem, zato můj milý je matematik, tak to máme aspoň vyrovnané :)
    A ovoce krásné, těším se na zbytek! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinými slovy, milý ti to spočítá :D. Ba ne... legrace ;).

      Vymazat
  5. Moje číslo? Je to až trapné, ale 7. Dle numerologie - životní číslo 7, bydlím v č.p.7, moje příjmení obsahuje 7, bydlela jsem v 7. patře...Kam šlápnu, 7 let tráva neroste. Asi osud:-) Jo a narodila jsem se v neděli, což je sedmý den v týdnu:-) Srdečně zdravím! Lucka

    OdpovědětVymazat