pátek 3. dubna 2015

Rozlučkový večírek ve Veverce

Good bye, Veverkova!

Je to tak. Chci svůj předešlý život zpátky a tak se loučím s ateliérem.

Zjistila jsem, že nejsem ten správný typ pro provozování ateliéru s obchodem. Abych na to přišla, musela jsem si to prožít. Intenzivně a až na dřeň. A hodně jsem se naučila. O sobě, o ostatních.

Přijďte ve středu 22. dubna do Veverkovy 10 na poslední nákup u Myyny "live" nebo jenom na pokec a na sklenku vína. 
Začínám od 13.00 - končím, až zapadnou dveře za posledním návštěvníkem.

Slibuju, že nebudu plakat. Naopak! Dle předešlých zkušeností mě čeká pravidelné cvičení, zdravá domácí strava, čas na kamarády a Martin, jen pár metrů ode mne, ve své pracovně (a to není sarkasmus, to je opravdová radost).

Bylo to krásné, ale bylo toho dost!


Zdroj https://www.flickr.com/photos/ira

A od května už zase jen on-line, nákupy možné na Fleru, Facebooku, Etsy, ArtBe, Popoutu nebo osobně po dohodě. A třeba na nějakých "marketech" někdy, ale to se teprve uvidí!

Život je krátký! Carpe Diem!

P.S. Děkuju všem, co se za ten jepičí ateliérový život za mnou zastavili, nakoupili, popřáli mnoho dobrého... Vážím si vašich slov i návštěv.

Všichni jste srdečně zváni!

Oficální facebookový event je tu https://www.facebook.com/events/1452659648358925/
Když si kliknete, že na akci jdete, budu alespoň informovaná, s kolika lidmi mám počítat a to znamená dostatek vína a nealka. Takže neváhejte zanechat svojí stopu, pokud plánujete přijít.

19 komentářů:

  1. hmmm...no čo už....a ja som tam ani nestihla prísť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, Jano, nejde o život. A když nejde o život, nejde o nic :) . Já budu pracovat zpátky doma, kde to bude vypadat velmi podobně (a bude to zcela dle mých představ), tak kdybys měla cestu, zastav se ;).

      Vymazat
  2. alen a Róza3. dubna 2015 8:35

    ahoj Markéto, kdybys to nezkusila, pořád bys přemýšlela, jaké by to bylo....tak dobré vědět, že tuty cesta nevede..Obdivuji tvoji energii a chuť tyto cesty zkoušet..Přejeme ti hladký návrat domů...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda. Vyzkoušet jsem si to musela. :)

      Vymazat
  3. Hlavní je být šťastná, nic víc, nic míň! Máš můj obdiv, za rozhodnutí číslo jedna, za číslo dvě!

    OdpovědětVymazat
  4. Chápu a máš můj obdiv, že jsi to zkusila! Bohužel se večírku nebudu moci zúčastnit, protože tou dobou budu prozkoumávat marocká tržiště a pouště... ale však my se potkáme jinde ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že budou fotky! Tam jsem nebyla, ale ráda bych... :)
      Potkáme se u tebe ve Školské, každopádně. Můj návrat domů bude vyžadovat jistou rekonstrukci a nějaké další aerárium ;).

      Vymazat
  5. Podobných rozhodnutí mám za sebou několik. Někdy to jde přirozeně, bezbolestně. Někdy to chce odvahu. Vždycky ale platí, to co píšeš, že život je krátký a měl by být radostný. Ve slabších chvilkách mám občas cuky obnovit showroom...když ale člověk zkusí jednodušší formu fungování, tak se mu do těch velkých starostí už nechce. Carpe Diem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si říkám, k čemu jsou velké starosti, když to člověk nedává, nespí, špatně jí, nemá čas...? Nemusím mít všechno a už jsem dost velká na to, abych si něco dokazovala. Já jsem rozhodně pro jednodušší a radostnější život! Nejsem matka Tereza :).

      Vymazat
  6. Ani ja som nestihla ...ale prajem vsetko dobre, dolezite je citit sa pri tvoreni dobre, je uplne jedno kde;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že jsem zúčastnila razítkovacího workshopu ve Veverce a taky si tam koupila úžasný plakát! Díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky ráda za všechny veverčí workshopáky :D

      Vymazat
  8. Tak snad to stihnu ještě dřív a když ne, nevadí. Budu ráda, když vyjde alespoň kafe. Já mám někdy podobný cukání s ateliérem, ale v bílé krychli bych asi velmi brzy nabrala zpáteční směr. Ať žije svoboda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já doufám, že dojde na to kafe ;). V pátek ve veverce stejně nebývám. Pracuju z domova.

      Vymazat
  9. Tak ještě, že jsem to stihla .) Nejradši bych se sbalila a 22. přijela, ale bohužel..
    Hlavně ať Ti to jde dále tak skvěle od ruky a jsi spokojená! A doufám, že ještě budeme mít možnost se potkat .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stihlas! A dobře ti tak! :D Ne, bylo to moc fajn a doufám, že se ještě někdy potkáme. Já už dlouho plánuju výlet do Ostravy, tak třeba tam, co? Někdy v létě... ^^

      Vymazat
    2. Určitě jsem pro! .))

      Vymazat