pátek 24. dubna 2015

Ptačí kolekce Nicaragua

Plakáty s ptáky. Blahopřání s ptáky. Pohlednice s ptáky. Nálepky s ptáky.

A všichni jsou z Nikaraguy. Vidět tuhle barevnou nádheru na vlastní oči a zemřít. Stejně jako obrovská svobodně běžící stáda zeber v Serengeti. Zážitek na celý život.

Jsem pozorovatel.

A3, 135x135, A6, 50.









Všechno je hezky zabalené. Myslím, že se v tom zlepšuju. Baví mě to.
Plakáty pěkně do tubusu, přání spolu s obálkou do celofánu, pohlednice a nálepky do barevných obálek z Papírny. Na to všechno moje razítko. Bum. Vlaštovka. Made with love.

K dostání obvyklým způsobem. Buď na e-shopech (odkazy v pravé liště) a nebo písemně na fb, blog, mail.

Děkuji pěkně a hezký víkend!

P.S. Celý bývalý dvoupatrový ateliér mám rázem doma v chodbě. Jestli se z toho nezvencnu teď, tak už nikdy.

14 komentářů:

  1. Marki ty se moc povedli, krása!
    Hezký víkend Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Martino, hezký víkend i tobě! :)

      Vymazat
  2. Panečku, tak to je opravdu nádhera veliká.... hele, když to vidím, tak pohromadě... neuvažuješ o pexesu? Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A není těch ptáků na pexeso málo? :)

      Vymazat
    2. Na klasické jo, ale proč dělat vše stejně jako ostatní :) Krom toho na malé děti je zase v klasickém pexesu obrázků moc a ty fakt dětská pexesa s málem obrázků jsou příšerně infantilní..... :) Alena

      Vymazat
    3. Budu na to myslet a třeba to pexeso nakonec bude. Díky za nápad! :)

      Vymazat
    4. Já zase myslím na tebe, od včera pořád.... ten barevný plakát mi nedá spát. Pořád špekuluju, kam bych ho pověsila....ještě to pár dní nechám a pak určitě napíšu mail, že ho nutně potřebuji :) Alena

      Vymazat
  3. Krásné, ani se nemůžu rozhodnout, jestli se mi víc líbí barevné nebo černobílé. Asi černobílý plakát pro maminku a barevné pexeso pro děti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Simono :). Na pexeso není těch fóglů dost :)

      Vymazat
  4. jsou nádherný!fakt!já se jednou rozšoupnu, až vymyslím zástěrku!a prosímtě kde sháníš tubusy a za kolik?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Tubusy sháním tak různě po internetu. Zatím jsem nikdy nedostala pod 25 Kč za kus. Jsou dost drahý...

      Vymazat