pondělí 20. dubna 2015

Ovoce

Je neuvěřitelné, jak se některé věci zhmotňují pomalu. Na druhou stranu, tohle nešlo uspěchat. Všechno má svůj čas, natož pak autorské produkty. To nejde sekat jako Baťa cvičky. O to víc mě pak baví držet v ruce svojí zhmotněnou představu.

Má to příběh.

To ovoce jsem malovala na jihu Nikaraguy, v San Juan del Sur, na společném dvorku jednoho hostelu. Bylo pozdní odpoledne a vedle mě si povídala parta Kanaďanů o tom, co chtějí všechno vidět. Opodál jedna členka partičky stříhala svého (velmi sličného) přítele.

... kadeře padaly, jak růže do hrobu... (Slovy klasika.)

Nakonec to ale dopadlo dobře. Nevypadal jako blázen.

No a z téhle chvíle vzešly produkty, inspirované mojí nedávnou cestou po téhle krásné a barevné zemi.

Šťavnaté sešity

Jsou jako klasické školní, bez linek, 40 stránek uprostřed sešitých sponkama. Příště bych asi nechala udělat sešity vícestránkový. Pokud teda někdy prodám to, co jsem si musela naobjednat. Protože, aby se se mnou vůbec někdo bavil, musela jsem nechat udělat minimálně 100 ks sešitů. Všechny stejné.

Pokud se to neprodá, mám do konce života do čeho psát. Ha ha. A celá moje rodina se mnou!




Šťavnatý balicí papír

A3, protože na A2 prostě nemám odběr. Kdybych měla, neváhala bych, ale to spíš do konce života popíšu 100 sešitů než zabalím 200 dárků. Ráda bych větší rozměr, to mi věřte, ale třeba na knížku nebo šperk by to mělo stačit.

Šedý, modrý, mint.

Papír je pevnější 80g, takže by se neměl tak snadno při balení protrhnout, jako se to občas stává u levných baličáků z papírnictví.



Zabalená krabice od čaje. I tohle tenhle papír zvládne.


A když by to mělo být joooo hodně střelený, tak si můžete do toho ovocnýho baličáku zabalit ten ovocný sešit. Tak.

Máte rádi za lokálními produkty příběhy? Nebo si myslíte, že to není důležitý a že je to šumák? 

15 komentářů:

  1. Bez příběhu není věc, jakákoli. Jen u toho, kde nevím příběh, představuju si tz dětské strhané ručičky...a nebo naše provozy, které převzala nějaká super veliká nadnárodní korporace, naštvaní lidé, suroviny odkudkoli(a zase ty děti...)...tak to vidím já...
    A sešity i balící papír jsou moc krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veroniko! Mám to s těmi příběhy stejně. :)

      Vymazat
  2. Příběh! Příběh! Příběh! :-)
    Krásná série, povedla se ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příběhy s dobrým koncem! :)
      Děkuju!

      Vymazat
  3. papier bevzvadný...aj zošity....usporiadaj nejaký workshop a zošity na poznámky tam hravo zakomponuješ...a náklad máš doma...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidiš, Ty jsi hlavička! Mě by to nenapadlo...
      Jenom ještě vymyslet ten workshop :)

      Vymazat
  4. Kráásne sú aj zošity a ten baličák, no paráda!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Obé je super. Zákulisí vzniku taky. Jsem jednoznačně pro produkty s příběhem. Takže objednávám. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ja proste mint mozem, a ovocie je proste super, nie ako tie ulepene gycove z plastovych obrusov v na lacnych terasach u hospody...a skusila by som to rozhodit po eshopoch...na komis ;-) hned by som tie zosity videla v nejakom travelers midori notebooku..krasa.. len by som ich musela zostrihnut a to by bola vecnaaa skoda..sikulka si!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Jak to myslíš, zostrihnout? Jako, že bys potřebovala menší? A6?

      Vymazat
    2. A5 len uzsi, z tych 15 cm cca na 12, ale vcera som skusala 24listovy zosit orezat skalpelom a nie je to zle...takze vsetko da sa...a aj tych 40 by sa hadam poddalo ;-)

      Vymazat