sobota 11. dubna 2015

Music Inspiration #54 - Daft Punk

Nijak zvlášť tyhle Francouze nemiluju, ale ten song je prostě boží. Párty může začít!


Daft Punk, Get Lucky (Random Access Memories, 2013, ft. Pharrell Williams, Nile Rodgers)




8 komentářů:

  1. Pro me hodne silne.. Pisen, pri ktere Jori prochazela na svet...

    OdpovědětVymazat
  2. Fiha, uz som bola zvedava, co bude dnes! Duft punk si spajam hlavne so starymi vecami (one more time atd) a presne, ako je vyssie napisane, party muze zacit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. One More Time aktivně nesnášim :D. Ale tohle mě fakt baví :).

      Vymazat
  3. Ja mam Daft Punk celkom rad, je ale pravda ze sa rychlo opocuvaju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, čas od času neuškodí, ale nesmí se to s nima přehánět :).

      Vymazat
  4. Já jsem na stará kolena propadla elektronice, takže pro mě je to Digital Love.. :-) jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elektronika je supiš! Mám pár oblíbenců a rozhodně mě pořád baví :)

      Vymazat