pátek 17. dubna 2015

Koho chtěla Bandaska sežrat - výsledky soutěže o vodové fixy

To byly ale vtipné odpovědi v soutěži o vodové fixy!

A já myslela, že Artuš, je prostě Artuš král a hotovo. Cha! Ani náhodou. A díky za to!

Protože... kromě Artuše krále tu máme Artuše domácí mazlíčky, při čemž jeden kocour Atuš byl dokonce otcem kočky MÍNY (!), Artuše aka Artura sličného plavce, taky pumlíče Artuše (googlovala jsem, co je pumlíč, až se ze mne kouřilo), dále bychom tu měli Artuše aka Artíka Štaidla (a to dokonce se zmrzlinou), Artuše z montypythonovského Svatého Grálu (díky za to!), Artuše a Minimoje (neptejte se), koně Artuše, Artuše pratchettovského, Seana Conneryho a Artuše, co má za kamarády Prchlíky s Merlinem.

Takových Artušů!

A když už byla zmínka o těch psech z filmu Artuš, Merlin a Prchlíci, pověřila jsem losováním mojí čtyřnohou kamarádku Bandasku. Ta je nemilosrdná, ta nebude podvádět. (Řekla jsem si.)


Bandaska řečená Spravedlivá


A taky že byla nemilosrdná. Když jsem jí vysypala na zem soutěžící, chvíli je očuchávala a pak se rozhodla jednu sežrat. 

A ta vyhrála!

Tady jasně vidíte otisk Bandasčiných zubů...

A tady je oběť. Gratuluju!


Pak jsem ještě Bandasku poprosila o foto. Nemá to ráda. To je vidět na jejích téměř neviditelných uších, nespokojeně zatažených dozadu, jak to jen šlo. Neptejte se mě, proč jsem fotila černého psa před oknem. (Nejspíš jsem už opravdu po lobotomii.) Tedy omluvte, že vidíte jenom černé cosi.




Děkuju Bandasce, děkuju výtvarným potřebám Artuš a Veroniko, vám/tobě jdu psát.
Krásný víkend!



8 komentářů:

  1. Juchů, já vyhrála!
    Díky moc Bandasko a Myyno! Nebo Myyno a Bandasko! Oběma prostě :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Bandaska je skvělá! Hlavně ten výraz na poslední fotce :D ani se na ni nemůžu zlobit, že nevyčmuchala mě...tak třeba příště...Výherkyni přeju, ať fixy dobře padnou do ruky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bandaska je královna výrazů! Já jenom čekám, kdy začne mluvit :D

      Vymazat
  3. jůůů, Bandaska je přezdívka mého milého! to mu musím ukázat jmenovkyni :)
    a gratuluju Veronice :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super losování :-))
    Veronice moc gratuluji!

    OdpovědětVymazat