úterý 21. dubna 2015

Dva roky

Matěj. Synovec. O víkendu mu byly dva roky. Strašně to letí. Ještě si ho pamatuju takovýho pomuchlanýho z porodnice a najednou tady na mě dělá ksichtíky a baví celou rodinu.

Protože jsem paní Herodesová, musela jsem žhavit internet a ptát se paní Mitnik, co že by mi doporučila pro dvouleté pískle. Rosa mě nasměrovala do Hračkotéky a tam jsem si vybírala a vybírala, až jsem vybrala tohle.




A osvědčilo se. On vážně šrouboval! Ten Matěj jeden.

Moc se mi tomu nechtělo věřit, když jsem to kupovala. Připadalo mi to docela náročný pro dvouleté dítě, ale moje obavy byly naprosto liché. Pochopil to hned. Jenom si trochu pletl, na kterou stranu se kolo dostane ven a na kterou stranu se šroubuje k autu, ale myslim, že to bude trvat jenom chvíli, než si to srovná.

Mám z něj radost.








A na závěr jedna selfie. Je to dítě moderní, jak vidí foťák, tváří se sofistikovaně. Ví, že zanechává stopu. To já se to pořád nemůžu naučit.



7 komentářů:

  1. Vy jste slaďouši největší!! :* <3

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná hračka. A moc vám to spolu sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední fotka je úplně nejmilejší ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc všem! Matěj je prostě miláček :)

    OdpovědětVymazat