pondělí 2. března 2015

Znám křišťálovou studánku...

Teda neznam, to hrozně lžu, ale měla bych tu ty laně, co k ní chodí pít.

Jenom jednu, abych byla přesná.

Já si nejsem tím obrázkem jistá. Nikdy jsem takhle celou A4 nepokreslila. Nejsem na to zvyklá. Na druhou stranu, ničím mne neznepokojuje, nic mi na tom nevadí...






Baví mne ty barevné palety, co se vždycky vygenerují, když chcete obrázek uložit do formátu gif.

Zatím, co píšu tenhle příspěvek, hledám po internetu svojí velikost bot Adidas Gazelle v barvě burgundského (a nemůžu je najít), pomalu (ale fakt hodně pomalu) plním svůj obchod na americké Etsy a opečovávám obchod na Fleru, sežrala jsem dvacet deka pěkně kulaťoučkýho máslovýho sýru z Holandskýho kluka... a zapila to růžovým vínem, ačkoliv je pořád ještě zima a růžové se pije zásadně za vlahých letních večerů. Je přesně 21.40 hod. C'est la vie!

12 komentářů:

  1. Já se budu opakovat asi už po xté ale ten obrázek je prostě krásný.. A teď koukám že je k dispozici na Fleru...mhmm asi si udělám jarní radost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mne moc těší, že se Ti líbí! Děkuji :)

      Vymazat
  2. Krásný obrázek....Hebký, něžný....mě zkrátka hladí....
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  3. Ačkoli nemám ráda něžnoobrazy, nerozumím jim a nesedí mi ani pastelové barvy,
    tenhle se mi líbí, nic tam neruší, barevně to taky ladí.
    Tak to je velkej úspěch, že i mně se líbí, s mou averzí k zelenkavé barvě a laňkám a trapným módním snobským jelenům...
    Namalovat tohle téma jinak, než jako vyloženej kýč, to už je něco :) To oceňuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi proto, že taky nemám ráda to klišé s laňkama a jelenama, tak jsem si tím obrázkem nebyla jistá. Ale nerozčiluje mne, což je dobré znamení :).
      Díky :)

      Vymazat
  4. krása, fakt, a ještě z toho kromě studánky dýchá takový tajemno, úplně jsem si vzpomněla na knížku Olgy Tokarczuk, Svůj vůz i pluh veď přes kosti mrtvých... já vím, ten název zní šíleně, ale je to moc pěkná a tajemná i smutná knížka, ale to už nějak k laním prostě patří, nevím proč, má to počátek asi už v Bambim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten název mne hodně zaujal. Musím si to sehnat.
      Bambi byla pěkně brutální pohádka :). Chudák malej!

      Vymazat
  5. Agniezka Holland to právě natáčí někde na polskočeských hranicích, tak jsem na to strašně zvědavá...
    Bambiho jsem nikdy nedočetla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha... No, on ten Bambi, myslim, dopadl dobře... Hroznej doják :)

      Vymazat
  6. Obrazek moc pekny, takovy jarni... :-)

    Jeste lepsi je ten popis cinnosti pod nim. To jsem se moc pobavila ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přece si to někdo přečetl...! :)))

      Vymazat