pátek 13. března 2015

Velikonoční

Zajíčci, vajíčka, sladkosti a... nedej bože... pomlázky!

Na jedno Velikonoční pondělí odešla moje nejmilejší a nejvtipnější babička (ta dáma by zasloužila minimálně samostatný článek, protože její osud je jak z válečného románu).

Nevím, jaké to bylo datum, ale vím, že jsem se to dozvěděla v pondělí o Velikonocích.

Navíc, ty pomlázky! Nikdy jsem jim nepřišla na chuť. Možná jsem moc emancipovaná, možná přecitlivělá (to rozhodně, za tím si stojím), možná je vnímám jako nespravedlnost.

Výtvarně jsem Velikonoce ignorovala, ale když jsem se teď v týdnu připravovala na razítkový workshop do Francie, kam v úterý odlétám, napadlo mě poskládat pár netradičních velikonočních blahopřání právě z razítek.

Voilá!




Velikost 135x135 mm, prázdné uvnitř, na zadní straně malé logo a bílá obálka k tomu.  Digitální tisk. Najdete je na Fleru. Kdyby něco.





4 komentáře:

  1. To poslední je boží!
    PS Už se těším na další cestopisné příspěvky z Franciijéééé. :-) M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední mi připomíná hortenzii z workshopu :-) Joyeuses Pâques!
    Ester

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ester, zdravííííím!
      Merci beaucoup!

      Vymazat