sobota 28. března 2015

Music Inspiration #52 - Skunk Anansie

Další z kapel, které jsem moc ráda poslouchala jako teenager. Zejména, když mě něco štvalo (což bylo samozřejmě skoro pořád), protože zpěvačka Skin má ten nejnaštvanější hlas ever. A taky se umí strašně naštvaně dívat (možná, že i víc než já).

Kapela vznikla v roce 1994 v Londýně, v roce 2001 skončili, ale dali si jen pauzu (dlouhých 8 let) a teď jsou opět na scéně. Vlastně netuším, co momentálně hrajou. Naštvaná už moc nebývám, takže jsem se po tom nepídila. A když se pořádně naseru, stačí mi to, co už od Skunk Anansie mám.


Zdroj Afropunk.com


Jo a hrozně jsem chtěla takový volný kalhoty jako má Skin v klipu Weak. Vlastně by se mi líbily i teď.


Weak (Paranoid and Sunburnt, 1995)



Rise Up (Paranoid and Sunburnt, 1995)


4 komentáře:

  1. jááááj tak to ano, vždy keď som (ne)bola naštvaná Skunk musel byť, rebelovať a počúvať túto kapelu bolo súčasťou asi viacerých z nás...mňa teda určite:)

    OdpovědětVymazat
  2. Skankenenzí jsem neslyšela hodně dlouho, jdu poslouchat "nové" alba! :)

    OdpovědětVymazat