sobota 21. března 2015

Music Inspiration #51 - Moloko

Tak jsem chtěla dát do dnešní muziky něco francouzkého, ale pardonnez-moi, nejsem zrovna velký milovník klasických francouzkých šansonů, takže posílám Moloko aka Róisín Murphy - Irku jak poleno.

Říká se, že je drzá jak opice. Nevečeřela jsem s ní, ale je mi sympatická.

A párty může začít!


Zdroj thevinylfactory.com

Absent Minded Friends (Things To Make And Do, 2000)



The Time Is Now (Things To Make And Do, 2000). Známe z geniálních Samotářů, že ano?



2 komentáře:

  1. moloko: ANO ANO ANO! ona ma tak zaujimavu farbu hlasu! doma mam cd, na ktorom su aj klipy, tie su tiez zaujimave samy o sebe. pred casom som si pustala z youtube nejaky ich koncert a to bola tiez pecka, hudibne i vizualne.
    a k tym francuzom - co napriklad zaz? no, uznavam, roisin to nie je... :)
    lucii som minule nekomentovala, ale to je jasne, ze to je klasika, o ktorej sa nepochybuje.
    a ani obrazky som nekomentovala, ale akvarely sa mi pacia, velmi (napriklad ten kaktus:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, no vidiš, na Zaz jsem zapomněla... :) Ale já měla spíš na mysli třeba Edith Piaf a podobně. Tu si doma prostě nepustim, tak by mi přišlo pokrytecký to sem dávat :).
      Díky za kompliment, akvarely budou pokračovat, duben bude patřit rostlinám, hi hi.

      Vymazat