sobota 14. března 2015

Music Inspiration #50 - Lucie

Číslo 50 je takové ultimátní... navíc kulatá čísla zpravidla věnuju českým hudebníkům... tak komu ji věnovat? Myslím, že si to Lucie zaslouží nejvíc z těch pár českých kapel, který ráda poslouchám.


Zdroj borovan.cz


Celkem mě naštvali, když se kapela rozpadla. Na druhou stranu, jejich poslední album Dobrá koczka která nemlsá z roku 2002, je jedno z mých nejoblíbenějších. Takže nejspíš odešli ze scény včas. Současné pokusy o znovuobnovení kapely nevnímám pozitivně, protože z nich nemám pocit, že by si chyběli, ale že jim spíš asi docházej prachy. A taky si myslím, že Kollerův Kollerband neni vůbec špatnej a že by to mohlo zůstat tak, jak to je.

Taky jsem systematicky nesnášela písničky, které nazpíval Kodym. Vždycky mi připadaly uplně debilní. Kromě jedné - Dotknu se ohně. Zbytek na mne působil jako odpad.

Jedna stará, stařičká...

Rouháš se bohům (Lucie In the Sky, 1991)







A jedna z posledního alba Lucie.

Horkej den (Dobrá koczka která nemlsá, 2002)




4 komentáře:

  1. Teď v červnu jsme na nich byli a byla jsem překvapená, jak dobře jim to hrálo. I když zpupkatěli a zfotrovatěli. Ale já jsem měla najednou pocit, že je mi zpátky těch 15....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nějak nepřesvědčili... Ale dám jim ještě šanci. Jen toho Kodyma nemůžu ani cejtit.

      Vymazat