úterý 31. března 2015

Malému Matějovi

Mám synovce. Budou mu v dubnu (už celé) dva roky. A mamka na něj šije a plete. Tuhle říkala, že nemůže sehnat žádný pěkný nášivky (Děčín je fakt krizovej). Tak trošku vezu, protože jich v Belgii mají spoustu a hrozně hezký.





Matěj umí dělat na požádání nejlepší ksichty na světě. Takže nový nášivky si určitě zaslouží...

P.S. Ještě jsem viděla hrozně cool s autama. Tak nevim. Nejspíš přikoupim.

10 komentářů:

  1. jé a co takhle mu něco vyšít?:)koukala jsem na tvý sukulentíky!taky mě čeká vyšívání jsem fakt zvědavá!(ksichty skvělý:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hodná teta zase nejsem.. budu to týden vyšívat a on z toho za měsíc vyroste... To ne-e :D
      Vyšívání si užij, je to ten nejlepší relax. Akorát z toho trochu bolej oči (a ze začátku prsty) :).

      Vymazat
  2. Nášivky pěkné, ale co teprve to dítě :-) Roztomilý rošťák, ksichtíky umí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je prostě slaďouš! Doufám, že mu ta roztomilost vydrží co nejdýl :).

      Vymazat
  3. úplnej selfie king =D

    A nášivky jsou cool =), jako děcko jsem je miloval a chtěl jsem jich mít na bundě a riflích co nejvíc!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jistě, nášivky musely být všude a na všem a když nebyly nášivky, byly aspoň nažehlovačky :D.

      Vymazat
  4. Matěj je výborný :-))
    A nášivky bezvadné!
    Já jsem nedávno objevila paní, která má úplně luxusní nažehlovačky (mimo jiné) - a námořnické motivy dělá taky a svkělé ... http://www.fler.cz/shop/amelka?ug=20569
    Protože jestli má Matěj stejně velký repertoár jako naše Eliška, budeš těch nášivek/nažehlovaček za odměnu potřebovat hodně :-))
    Ksichtíkům zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélku znám (mimochodem, manželka zakladatele Fleru). Nevím, jak to má mamka s nažehlovačkama, tak to zatím zkusím s nášivkama a uvidím. :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Už jsem to nestihla. Tak třeba příště :).

      Vymazat