pátek 27. března 2015

Jarní melancholie

Stalo se mi, že jsem do Francie minulý týden přivezla nějaké bájmíní povlaky na polštáře a tašku se sítotiskem, udělané ještě před katastrofou (rozuměj, stroj je stále v servisu a ještě dlouho bude), protože je bude Anýzovka prezentovat na umělecko-řemeslnném trhu a když jsem je ukazovala na razítkovém kurzu, tak se seběhlo pár místních a ptali se, zda-li mám v repertoáru sítotiskovou kočku.

Nemám.

Jenže se mne na to ptali i nějaké paní (nezávisle na sobě) ve Veverce.

Tak jsem se zamyslela a uznala, že bych možná nějakou mohla udělat. Nic proti kočkám nemám. Naopak. Možná, že kdybychom neměli tak toulavý boty, jednu bychom si i domů pořídili.

Takže jsem začala hledat po internetu hezké kočičí pózy, pak jsem si vzala barvy a nakreslila...

... tohle.

Dala jsem tomu název Jarní melancholie. Ne všichni jsou na jaře veselí, žeano.



A tak je to většinou, když mám něco udělat. Ale už na tom pracuju, protože tu kočku už taky chci. Na ten sítotisk.

Supr trupr víkend přeju!

P.S. Mávám z německých Brém! Martin tu má dvě přednášky na konferenci, tak dělám sofistikovaný doprovod. Musim si vygoolit, kde že to přesně v tom Německu jsem. Nemám ani páru...
Ale asi na severu. Je tu hrozná zima a ani jeden rozkvetlý strom.

6 komentářů:

  1. Kočka tahle Jarní melancholie! Užij si Brémy.

    OdpovědětVymazat
  2. bych taky brala, kdyby mě ten můj bral s sebou na všechny ty festivaly, klidně i na sever ;-)
    a dík za portrét, jestli půjde na plakát jeden si zamlouvám!
    Auf Wiedersehen!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A říkalas mu, že chceš jet? :) Třeba to neví ;).
      Plakát ze slečny Melancholie nebude, chybí jí vlevo dole vlasy, hi hi. Navíc je mrňavá. Max na A4.
      Tschüsssss! :)

      Vymazat
  3. Povedená! Zatím i perfektně vystihuje můj začátek jara teda :D

    OdpovědětVymazat