úterý 17. března 2015

Já to balim!

Tak jsem zase vytáhla kufr a balim. Podstatnou část váhy zaberou Milani. Táhnu je totiž do Francie na razítkový workshop, jež si vyžádali krajané v Provence. No, co bych pro ně neudělala! Stačí říct, sedám do letadla a letim!

Celou tuhle týdenní záležitost zařídila Anýzovka, která mi minulý rok navrhla, že bych mohla přijet a ukázat Čechům usazeným v Provence, jak na domácí razítka. Samozřejmě, že jsem souhlasila, nejsem blázen a navíc mě cestování baví. Ještě mě napadlo, že by třeba Eva z Revamp mohla předvést něco ze svého vyšívacího umění a naučit krajany pár užitečných stehů... a už byla ruka v rukávě a letíme obě. 

Slíbily jsme bohatý program, na oplátku i my máme slíbený bohatý program a já jsem hodně zvědavá na... uplně všechno!

Během dvou workshopů pro dospěláky budeme dělat razítka s velikonoční tématikou, na sobotním workshopu si pak děti budou tisknout velikonoční přání z připravených razítek. 

Mezi tím máme s Evou v plánu navštívit tamní galanterie (zejména pak francouzské bavlnky DMC nás moc zajímají), kreativní obchody a dílny na pověstné marseilleské mýdlo.

Tu je oficiální letáček pod hlavičkou Asociace česko-francouzského přátelství.

Letáček hlásí, že budem dělat ve středu, v pátek a v sobotu workshop. Jsem na tamní Čechy strašně zvědavá, protože sama jsem neustále na vážkách, jestli se z Čech neodstěhovat a nezkusit život někde jinde. Zajímá mě, jak se žije mimo rodnou zem. Moc ráda bych si o tom s někým popovídala.


Tak nám držte palce, ať obstojíme, neuděláme Čechám ostudu a reprezentativně zazáříme!

P.S. Děkuju Anetě H., účastnici razítkových dílen ve Veverce, za svolení k uveřejnění jejích krásných "japonských" razítek, které jsou na letáčku k workshopu.

10 komentářů:

  1. téda!gratuluju! moc přeju!hned bych jela(to říkám po sto padesáté)tak alespoň autobusem na hřiště! pozdravujte provance!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nemohla bych se přitulit k Milanovi v kufru a jet s vámi? ;-) DMC achch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš! Pozdě! Už jsem odletěla...
      Tak příště :)

      Vymazat
  3. Palce držím a ostuda určitě nehrozí, tím jsem si jistý!!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. Jasko že byla ruka v rukávu :-) I my v Provence chceme vyhlášené kurzy úžo razítek by Myyna a bájo výšivky by Love Revamp!
    PS: obstály, neudělaly, zazářily ;-)
    PPS: nožičky si ušoupaly :-D

    OdpovědětVymazat