úterý 10. března 2015

Dočkej času, jako husa klasu...

Napadlo mě tohle příšloví, i když tou husou se zas tolik necítím být... ale klas mám! To zas jo. A počkala jsem si. To je taky pravda.

Tenhle ručně dělaný klásek z ryzího stříbra od Jany Dobruské z Dobrunda - ateliéru má dlouhý příběh. Myslím, že začal někdy na podzim 2013, když jsem Janu poprosila o autorský šperk pro mě na míru. Upozorňovala mne, že nezaručuje žádný přesný termín dodání, že to na ní prostě musí přijít. 

A tomu já naprosto rozumim.

Na šperk jsem v žádném případě nezapomněla, ale do ničeho jsem Janu netlačila. A to se vyplatilo. V pátek na mne čekal balíček s kouzelným obsahem, který mi udělal velkou radost.

Jana je moc šikovná. 7 hodin jemné ruční práce! Klobouk dolů...







2 komentáře:

  1. Je nádherný. Ono se často vyplatí vyčkat a netlačit na věc :).

    OdpovědětVymazat