pátek 6. března 2015

Co bude?

Pro tenhle rok jsem si naplánovala, že budu víc kreslit a méně šít. To, že se mi moje přání tak brzy do puntíku, a poměrně radikálně vyplní, jsem vůbec netušila. Ale stalo se. Ve středu odpoledne mi Martin odvezl šicí troj do Singřího servisu a odtud mi vzkázali, že dříve jak v dubnu šíti nebudu.

Dobře.

Není na čase už konečně vytřídit fotky z Nikaraguy a využít nasbíraný materiál ve svůj prospěch?

Je.

Chtěla bych... Totiž, ráda bych... (může se stát, že to tak nakonec nebude), udělala ucelenou kolekci obrázků z cesty, inspirovanou samozřejmě tím, co kreslím nejradši - ptactvem a florou. Pošta mi včera doručila cenný nástroj, Encyklopedii kaktusů a jiných sukulentů. To je přesně to, co budu taky potřebovat.

A protože jsem si minulý rok usmyslela, že se naučím obstojně s vodovkama, což jsem i učinila, dovolenková kolekce bude vodovková. Akvarelová, chcete-li.

Těším se.

První vlaštovky jsou tady. Vlaštovky, které jsou ve skutečnosti motmot, tukan a baltimore oriole. Bude jich celé hejno a doufám, že mi nakonec neodletí.

Ať dělám, co dělám, zjišťuju, že při kreslení jsem nejšťastnější.









10 komentářů:

  1. A ještě abys při tom nejšťastnější nebyla, když máš takové skvělé výsledky. .)
    Tak ať vše pokračuje, jak má!

    OdpovědětVymazat
  2. No jsou úžasní! Takže šicí stroj je určitě v opravně správně, ať je víc času na kreslení!

    OdpovědětVymazat
  3. Motmot je super, všichni jsou super! Těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je opravdu krása!
    Ty tvé akvarelové kresby mě hodně baví! Jen tak dál!
    A hlavně, že jsi nejšťastnější ♥
    Hezký víkend J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ty vodovky hodně oblíbila. Pořád se to učim, ale baví mě to čím dál tím víc :).

      Vymazat
  5. To, že si pri kreslení najšťastnejšia je aj z tvojich obrázkov cítiť!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by se to dalo z těch obrázků přenést na lidi :)

      Vymazat