úterý 24. března 2015

Ansouis, Cucuron, Lourmarine

Sice jsem včera večer přistála na Ruzyni, ale mám tu ještě pár fotek ze "zavěšených" provensálských vesnic.

Páteční částečné zatmění slunce udělalo divný světlo. Tlumený, trochu zlověstný, nikoliv však nepříjemný. Akorát na focení se mi moc nehodilo a lehce pohřební atmosféra mi radost neudělala.

Vesničky zavěšené na úpatí kopců nebo přímo na nich tak dostaly trochu ponurý výraz.



 








Divoký tymián. Hodila jsem si ho do batohu a teď ho mám voňavý, divoký a tymiánový.


Divoká provensálská orchidej.

6 komentářů:

  1. Já už jsem sledovala na IG, ale stejně krásný. A s tím světlem máš pravdu, bylo to podivný. Slunce svítilo, ale tak nějak podivně, bez energie, studeně a bylo šedo. Ale myslím, že fotkám to na kráse neubralo :-) Tak vítej doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Vyperu, usušim a zase jedu :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. ...přemýšlím, jestli to není tymián? :-) Taky si z cest nosíme jídlo - těstoviny z Itálie. A víno ! :-)

      Vymazat
    2. Je to tymián! To je vás jen tak zkouším ;)
      Díky a opravuju!

      Vymazat