pátek 20. února 2015

Žirafa, pes a děvče

Onehdá jsem v noci nemohla spát a cosi mne napadlo, tak jsem si to šla nakreslit, abych to do rána nezapomněla.

Skicku jsem si oskenovala a anžto mám pocit, že bych si měla procvičovat všemožný techniky, tak jsem si s obrázkem pohrála v Illustratoru. Ta první barevná verze je komplet digitální, ale mám pocit, že mne stála víc času, než kdybych to kreslila rukou. Druhá verze je pak akvarelovýma fixama.

Krásný víkend přeju a doufám, že nebude pršet! Hi hi.










12 komentářů:

  1. akvarelová se mi líbí víc, nějak těm počítačovým obrázkům nemůžu přijít na chuť. Pěkný víkend i tobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ty digi jsou zas praktičtější. Dají se zvětšovat, přebarvovat a měnit až do aleluja :).

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To není akvarel, to je fixa. A děkuju! :)

      Vymazat
  3. A mi se líbí víc ta plakátovější. :P

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. :) dobře se s ní pracuje, jen to chce trošku větší gramáž papíru.

      Vymazat