pondělí 23. února 2015

Sklo z Kamenického Šenova v Art galerii Moser

Na Staroměstském náměstí. A prosím vás, není to ta galerie Moser naproti Orloji, ale ta galerie Moser vedle muzea Salvatora Dalího. Výstavu lze navšívit do 30. dubna 2015.

Kočárkům, bohužel, nepřístupná. Plná skla a dvě patra po schodech směrem dolů. Ale pokud máte volné ruce, směle vejděte. Milý personál prodejní galerie vás nasměruje.


Středověká studna v galerii plná velkých skleněných kusů, co vypadají jako drahokamy.

Já jsem si tuhle malou výstavu nechtěla nechat ujít, jako absolvent Šenovské skladny cítím skoro jako povinnost její výstavy obrážet. A vzpomínat. A divit se...

...třeba, že můj dílenský učitel má takový smysl pro humor. Já tenkrát myslela, že nemá...

Metrový kolík s názvem Kolítzech No. 56, Josef Kříž
Zamykání vody, Petr Stacho

Tavená plastika, Matouš Volák

...nebo, jak se krásně povedla tahle rytina, která vypadá jako malovaná...

Chobotnice, Martin Novák

...a říkat si, že kdybych se mohla vrátit v čase, dělala bych přesně tak krásně křehké objekty.

Ryba, Tereza Korbelová

Geologie, Zhanel Kudaibergenov

Jsem ráda, že nejstarší sklářská škola ve střední Evropě, jíž jeden čas hrozil zánik, vstala z popela. Tak ať se jí daří!

2 komentáře:

  1. Další skvělý tip na výstavu. Do konce března tu Prahu musím zvládnout!

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to skvelo! asi znova zavítam do Prahy :)
    a to s tými stredoškolskými učiteľmi, to je klasika :D :)
    http://elisfrencis.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat