pátek 27. února 2015

Šedá a petrolejová

Každou z nich mám ráda.

Láska na první dotek.

Nekonečně obdivuju tu pečlivost, s jakou je Jana vytvořila. Já bych na to neměla trpělivost.
Když jsem minulý rok v létě poprvé sáhla na tu šedou, měla jsem pocit, že se do ní chci zachumlat a v té měkké přízi usnout a zůstat tak až do rána. A pak jsem Janu poprosila ještě o petrolejku, že ji chci do ateliéru, ale nakonec jsem si ji nechala doma. V ateliéru by ji byla škoda. (Někdy se tam pije víno a někdy tam děti jedí čokolády a taky tam někdy sedí psi a čekají, až si paničky vyberou. A nebo tam já šermuju štětcem a nůžkama. Doma je tahle vzácnost v bezpečí.)

Obdivuju.










P.S. Janin obchod na sashe.sk najdete tu.




19 komentářů:

  1. Krásná barevná kombinace, petrojelovou mám moc ráda. Taky obdivuju všechny háčkařky a tyhle deky fakt nejvíc. Když si představím kolik hodin a hodin práce to obnáší! Mně by bylo zase líto ji mít doma, protože dětičky mně neustále všechny deky a přikrývky tahají na stavbu domečků a bunkrů :-))) Takže na tuhle krásu si ještě musím počkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vybavuju, jak mamce hrozně vadilo, že jsme si se ségrou stavěly bunkry z povlečení a jak jsem to nechápala a teď jí uplně rozumim :))).

      Vymazat
  2. Moc se mi obě líbily, barvy úžasnýýý. Janička je moooc šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je. Nekonečně pečlivá a trpělivá.

      Vymazat
  3. Tyyyyy...som celkom dojata...ja dakujem za moznost urobit ti radost mojou pracou...
    Uzivaj v klude a neboj, oni sa mozu prat v pracke...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já bych je stejně do pračky nikdy nedala... Kašmírové svetry taky peru v ruce, tak to mi nevadí.
      Díky, jsou opravdu hrozně krásné!

      Vymazat
  4. Krása! Barvy, vzory, fotky, prostě všechno. Jednoho dne (brzo???) se hecnu a taky si konečně nějakou uštrikuju :) Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup šup, jen se hecni! Budeš mít doma krásný kousek! :)

      Vymazat
    2. Já už se hecuju dobře 5 let :) ale když ono je to tak pracný, časově náročný a chce to fakt trpělivost a navíc není vůbec jasný, že z toho vypadne takový krásný kousek, že? :) klobou dolů!

      Vymazat
  5. Juu, krásné jsou! Obě. Já bych na to neměla trpělivost! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ta petrolejová je krásná a perfektně kontrastuje s tou šedou..fakt dobrej match ^_^

    Prima víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, moje oblíbené barvy :)
      Hezký víkend i tobě!

      Vymazat
  7. Tu petrolejovou už jsem u Jane taky obdivovala. Všechny jsou krásné ale petrolejka je jedna z těch "mých" barev...Závidím v dobrém obě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petrolejka je překrásná barva, já ji mám taky moc ráda :)

      Vymazat
  8. Skvela dovjka, Jana je sikovnica obdivujem jej trepzlivost, vzdy nad jej dielami "chrochtam balhom" Ja som doma dala dokopy jednu a bolo ze to mesiacov! ale pravdu mas nie je nad to sa pekne zababusit, dat si kavu alebo kakao a citat si alebo sa len tak s vlnou mazlit... proste najsamlepsia vec na svete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niko, není nad to zůstat zachumlaná u knihy... Mělo by se to dělat pravidelně a povinně :)))

      Vymazat
  9. Já jsem je před časem obdivovala už u Jany na blogu a ony byly pro Tebe :-)
    Jsou fakt nádherné, obě - šedá je stálice a petrolejová mě poslední dobou baví hodně ...
    Přemlouvám se k háčkované dece už nějakou dobu, mám jasno v tom, jaké barvy by měla být a jaký vzor, ale nějak se mi nedostává času ... ach jo ... Ale jak vidím tu krásu, já se hecnu, kurnik, a to by bylo, aby deka nebyla! :-)

    OdpovědětVymazat