sobota 28. února 2015

Music Inspiration #48 - Madonna

Plivejte, házejte po mne oříškama, nazývejte mne hudebním przničem, ale já ji mám ráda. Od malička. Hrála na školkopřírodních "diskotékách", hrála na táborových tancovačkách... a my jsme nevěděli, jak máme tancovat na Like a Prayer, protože to bylo chvíli rychlé a chvíli pomalé a tak jsme chvíli poskakovali a chvíli tancovali jako na "ploužák", ruce jako prkna natažené tomu druhému na ramenou, v dostatečné vzdálenosti, jak to jen šlo.


Zdroj www.nydailynews.com


Mám moc ráda album Erotica (podle mne je nejlepší) a Bedtime Stories. Mám od ní 18 alb (a nejsou to, myslím zdaleka všechna, což představuje 237 skladeb). Na koncertě jsem nikdy nebyla. Nelákalo mě to.

Kvůli jejímu kraťoučkému sestřihu ke klipu Rain, jsem si na začátku devadesátých let nechala poprvé ostříhat vlasy na krátko. Jeden chlap mi na ulici řekl, že jsem určitě z pasťáku.

Nu což, ona je paní Obchodnice. Prý zpívá mizerně, ale marketing a producenty má špičkové. A taky vizážisty a sebekázeň.

Posílám jednu skočnou, veselou a jednu velmi netypickou acid-jazzovou...

Beautiful Stranger (GHV2, 2001)





Secret Garden (Erotica, 1992 )



6 komentářů:

  1. Milá Myyno, já Madonnu taky můžu... Dlouho jsem si ji nepustila, vidíš to... Písničku Rain jsem sjížděla pořád, protože v tom klipu je prostě dokonalá! Má perfektní líčení..., prostě úžasná!! Ráda koukám na její dokumenty z koncertů... :)
    A s albem Erotica souhlasím....
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem tě Madonnou potěšila :).
      Hezký zbytek víkendu!

      Vymazat
  2. Pre mna je naj Ray of light. A M. synonymom tazko pracujucej zeny, za svojim uspechom je podla mna velke kvantum prace.
    ale pacia sa mi aj stare pesnicky, Like a prayer sa mi zapacila az neskor ked som sa dokazala odosobnit od spomienok, ktore su v prispevku popisane uplne dokonale! ��
    Mam rada tento hudobny serial, vacsinou sa zhoduje s mojim hudobnym vkusom a vzdy sa tesim, co bude nabuduce ☺
    dakujem!
    maneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za kompliment, zatím je pořád v sobotu co publikovat, tak doufám, že se budu do hudebního vkusu strefovat i nadále :).
      Hezký zbytek neděle!

      Vymazat
  3. Madonna je kráľovná! Ak som ju nespievala na karaoke aspoň 50x, tak ani raz!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karaoke jsem zpívala jednou jedinkrát a radši si ani nepamatuju, co to bylo :))).

      Vymazat