čtvrtek 26. února 2015

Hokus pokus krokus

Dám je na blahopřání. A na A4 tisk.

Ke Dni matek jako stvořený. Nebo k jaru.






14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jooo? Já jedu v těch kaktusech a sukulentech, ale jarní kytky, ty jsou prostě božský, protože po tý zimě je všechno, co je barevný, hotový zázrak :).

      Vymazat
  2. Markét, ted jsem si vzpomnela, kdyz zase koukam na ty krasny ilustrace. Máš ještě nějaký ten diář na tento rok? Jestli jo, jeden mi prosím schovej! Díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že mám? Ještě jsou tam dva. Fíková ratolest a teď nevim to druhý... mám to v aťasu a teď jsem doma, ale myslím, že to jsou olivy :).

      Vymazat
  3. Krásný obrázek. Přemýšlím, že bych si od Tebe nechala namalovat obrázek......zatím nevím jaký....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, bude mi velkým potěšením. :)

      Vymazat
  4. nádherné! akurát nám kvitnú pod oknom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že vydrží tak krátkou dobu, že? Mohly by zůstat až do jara :).

      Vymazat
  5. A co takhle nějaké tulipky? .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu vyloučit. Třeba jednou... :)

      Vymazat
  6. Krásné, jemné, svěží a něžné...... už aby rostly i venku.......

    OdpovědětVymazat