pátek 6. února 2015

Doma

Šestnáct hodin spánku... Inu není nad vlastní postel.

Vzpamatovat se z den a půl trvajícího přesouvání po letištích a letadlech bude pár dní trvat. Jsem nateklá, z klimatizace mám vyrážku a smrkám krev. "Jídlo" v letadle taky jednomu zrovna neupraví trávení.




Přivítání sluncem bylo víc než milosrdné. I dneska už od rána svítí a já si říkám, že je to báječný dárek na uvítanou. A některé zvyky z Nikaraguy by se neměly měnit. Třeba jako snídaně. Plus (konečně) silný zelený čaj. Kafe si může trhnout nohou.




Krásný víkend přeju a od pondělka zase v plném nasazení, ale s pár novými pravidly.

26 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ahoj Martino, díky a hezký víkend!

      Vymazat
  2. Home sweet home :-) Vítej! Po nezbytné aklimatizací se těším na výtvory inspirované výletem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdo, díkes a já se budu snažit nezklamat :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Vítám a doufám, že taky brzy zavítáš! :)

      Vymazat
  4. Vítej doma, příjemnou aklimatizaci a v pondělí se ozvu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej doma! Klimatizace je mor...když jsme letěli do NY, ke konci už jsem skoro nemohla dýchat, jak tam byl suchý vzduch. Krásný slunečný den! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! Přesně tak, klima je děs běs a já nechápu, jak to může někdo vydržet. Ty chuděry letušky třeba...

      Vymazat
  6. Nééé, už je konec výletu? :-( Pfůůů, ale doma je doma! Já žádné pravidla absolutně nemám, tak jsem zvědavá, hihi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konec! Úplný. Na měsíc a půl. Pak zas letim.
      Dělat si svoje vlastní pravidla je náhodou zábava. Doporučuju začít něčím hodně bizarním :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Tak jo... ozvu se co nejdřív. Ohledně deky.

      Vymazat
  8. No konečeně - už jsem málem pukla závistí!!!!
    Ba neeeeee. Vítej pěkně:-).....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, díky! Vítám a náramně si užívám ten náš byt. Člověk by nevěřil jak je super mít pořádně velkou postel a víc než tři trička :D.

      Vymazat
  9. Jo, sluníčko je dneska hodně, hodně příjemné, snad se udrží i přes víkend..tak vítej ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc a krásný víkend i tobě :)

      Vymazat
  10. Vítej doma a přeji úspěšnou adaptaci zpět na domácí prostředí!
    A moc děkuji za všechny reporty z Nikaraguy, za všechny ty krásné fotky a povídání - ty bys měla psát z těch vašich cest bedekry a za těžké prachy, protože máš fakt talent! Četla jsem všechno poctivě a hrozně mě to bavilo, zkrátka úžasný virtuální výlet! Díky, díky, Markét :-)
    Hezký víkend J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to je krásný komentář! Děkuju, Jano!
      Mám sen. Už od střední. Napsat knížku. Tak třeba někdy, rovnou s ilustracema :).

      Vymazat
  11. tak to jsem zvědavá, co nás čeká za novinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Na novinky jsem sama zvědavá... co vyjde, co ne... :)

      Vymazat
  12. T'ož vítejte!
    Taky jsem zvědavá na pravidla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje malá pravidla asi nebudou pro nikoho moc zajímavá :) ...

      Vymazat
  13. Diky za fenomenalni reportaze ze zeme, kam se nikdy sama nepodivam. Moc me to bavilo. A jsem rada, ze jste v poradku doma. Verim, ze jeste nejake zajimavosti z cest budou:-) Krasne dny! Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, děkuju za kladnou odezvu! Jsem za to moc ráda. Hezký víkend! :)

      Vymazat