pondělí 26. ledna 2015

V plavkách

Přiznávám, že je to trochu zavádějící nadpis.

Ale abyste neřekli, že jsem prolhaná kušna, fotku v plavkách přidávám. Lupa nutná. To víte, za pár let čtyřicítka na krku...

Ale co chci napsat je, že kdybyste sem někdy jeli, nechoďte se nikdy najíst hladoví. Naučte se odhadnout tu chvíli mezi velkým hladem a předtuchou, že hlad už přichází. Zkuste si to doma třeba pár dní (méně chápaví možná i pár týdnů) předem nacvičovat. Totiž, když tady přijdete na jídlo hladoví, tak než ten pokrm donesou, nejspíš umřete hlady. Já umřela už asi desetkrát (jsem ta méně chapavá).
Navíc, porce tu jsou strašně malý. Nevím, čím se tady lokálové po večerech doživujou, protože já mám skoro pořád hlad. Párkrát jsem to nevydržela a dala si oběd dvakrát. Aby to nebylo trapný, na ten druhý jsme šli jinam. Uplně vidim ty otazníky, tak ne, nezhubla jsem. Nevim proč, ale tuším, že odpověď bude nějak souviset s tou čtyřicítkou, kterou jsem zmiňovala výše.
Nejhorší na tom je, že Marťas naopak nemá hlad vůbec. A ano, zhubnul. Tady se mi ale dost zásadně rozbíjí moje teorie o věku, neboť choť má už čtyřicítku úspěšně na krku. Když je mu horko, tak prostě nemá chuť k jídlu. Se mnou třeba teplota vůbec nic nedělá, žrala bych furt. Ano, závidím mu.

Další věc.

Hejt na písničky.

Nikaragujci milujou ty svoje latinskoamerický hity, všechny v rytmu tance na vyvrácení kyčlí. Pustí vám je v autobuse, v comedoru, na pláži, v baru, v baru na pláži.
Nepříjemný je, že jich je celkem jen asi pět. Těch písniček. Rozdělují se zhruba na dva typy. Jeden typ je text o lásce jakou svět neviděl, druhý typ je o odprošování. Zpěvák (většinou s hlasem položeným tak vysoko, že přemýšlíte, jestli je ještě vůbec schopný nějaké fyzické lásky) se dožaduje odpuštění po té, co zradil. Tu svojí lásku, co svět neviděl.

Všech pět písniček už aktivně nesnášim.

K těm plavkám asi víc nedodám. Omlouvám se těm zklamaným, co klikli na článek jenom kvůli nadpisu.



Pětatřicet ve stínu, tak pojďme na výlet!





Čučim po ptákách, jak jinak.




Malý náletový fík


Bouganvilea


Fakta:
Ubytování na víkend jsme sehnali u dobročinné organizace Peace Project. Double room se společným záchodem a koupelnou za $24.

18 komentářů:

  1. Hahaaaa, no tak takhle jsem se už dlouho nenasmál. Promiň, ale prostě..tohle bylo hodně fresh na pondělní ráno, díky =D.
    A o čekání na jídlo mi ani nemluv..mě popadaj v takových chvílích běsy, házím smrtící pohledy na obsluhu, zatímco přítel mě uklidňuje a vyhrožuje, že nám za to beztak naplivou do jídla =D

    Btw., krásně kreslíš..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuju za všechny komplimenty! *
      Co se týče pomalosti obsluhy, tady je omlouvá horko, ale u nás to neberu :).

      Vymazat
  2. Prý čtyřicítka na krku :-))) Ale na těle to poznat není! Hned bych si šla zaplavat ... Náletový fík se mi stráášně líbí, přemýšlím, že by mohl doplnit naši fotogalerii!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, co se dá s náleťákem dělat. Ukáže skener :).
      Musim začít zase plavat. Tady se mi to připomnělo, jak moc mne to bavilo.

      Vymazat
  3. :-D:-D já teď ze zdravotních důvodů musela změnit frekvenci jedení, čili ne 3x za den jak jsem byla zvyklá, ale alespoň 5-6x za den a spíš mám pocit že mám pořád a větší hlad :-D. Fakt to funguje!
    A co tam tak jíte?
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíst 6x za den je zdravé! Organismus se pěkně rozpumpuje, však odborníci ví proč to doporučujou... pro mne to je ale utopie :(. Nikdy mi to nešlo dodržovat. Tak přeju, ať ti to pomůže :).

      Vymazat
  4. chachá! jsi mě pobavila!

    Tady je taková zima, že jsem dneska vyrazila rozmazlit se do Salonu V Zahradě ;-) užívej tepla, bych si těch 35 teď klidně dala (mám dva svetry a není to lepší)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se k paní Jarmile ze Studia nesmírně těším!
      O dvou svetrech mi ani nemluv, to bude peklo...ajajaj :)

      Vymazat
  5. Mně stačil týden v Tunisu, tam měli písničky jen tři a taky pořád dokola...takže plně chápu :))
    Ale vypadá to tam krásně! Už abychom tu měli taky léto. Nebo aspoň jaro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, Tunis to má zkomprimované na tři songy! Tomu říkám optimalizace :D

      Vymazat
  6. Ja Ťa žeriem, si ma inak pobavila. Sledujem celú tu vašu púť a vždy mi ostane tak krásne teplúčko:).....PS: tiež stále žeriem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, ty jsi zlatá! :)
      Já doufám, že ty fotky zahřívají takhle všechny milovníky slunce ;).

      Vymazat
  7. Tos mě pobavila. Zítra si to přečtu znovu. Hned ráno.
    A s tím jídlem a kily a věkem a horkem a partnerem, který narušuje celou tu teorii, to mám nämlich to samý! Fakt to štve.

    OdpovědětVymazat
  8. Hlad ve vedru.. jsme na tom stejně. Pamatuju si, jak jsem jela poprvé sama k moři s kamarádkou.. to jsem jen slyšela "máte polopenzi, tak to je super.. v tom vedru přes poledne vůbec nebudeš mít hlad, tak nic neutratíš" .. a pak mi bylo hrozně divné, že mám pořád hlad :D
    Fotky jsou super, hlavně ta veverka se mi moc líbí!! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak vida! :) Spřízněná hladová duše! :))) díky!

      Vymazat
  9. Já taky jím všude a pořád... Pokud mi teda z toho jejich jídla není blbě :D Pobavila mě tvoje poznámka o hudbě, co se tam poslouchá. V Peru to asi bylo trochu podobný, ty songy, kde se chlap dovolává nějaký holky, mě dostávaj! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Kostarice to bylo s muzikou to samý. Asi tam příště povezu něco od Káji Gotta, aby věděli, co je opravdu dobrá muzika :D :D :D.

      Vymazat