pátek 23. ledna 2015

Trajektorie myšlenek

Zhruba po měsíci to přišlo. Odplutí. Dost dlouhá doba, kdy v mezičase hlavu zaměstnával špatně identifikovatelný chaos z nejasného nadcházejícího roku, z vlastních představ o bytí a nebytí v Praze, chaos v hlavě z budoucích "projektů". Nic dramatickýho. Prostě jenom nesourodý a nahodilý tok myšlenek.

Po měsíci to přešlo.

Myšlenky se jakoby srovnaly za sebou a v ukázněné frontě opouští hlavu. Jak obláčky plujou pryč. (Aby zas v plné síle v Praze nastoupily do šiku a narvaly se mi násilně do hlavy. Známe to.) Po pravdě, nevím, jestli mám tenhle stav blažené blbosti ráda. Pořád jsem si ještě schopná uvědomit, že je ten stav je dočasný a nic neřeší.

Snažím se z toho aspoň vytřískat maximum, když už mám v hlavě tolik místa. Pokouším se o plány a nápady do budoucna. Do toho nového roku dřevěné kozy, co nás v únoru poctí návštěvou a rok zůstane. Ať už je vítaný nebo ne. Jenže, nejsem ten typ, co umí a baví ho plánovat si práci příliš dopředu.

Jsem prostě dutá hlava.

Věčný improvizátor.

Had v ohni.

Impulzivní dělník.

Ale na tu dřevěnou kozu se těším! Chci se zase posunout někam dál. Uzavřít roky minulé, poděkovat osudu a začít na nových věcech.

Bla bla bla. Že jo?

A tady jsou malé radosti všedního dne.

Hezký víkend!

Chrápající sova mi udělala obrovskou radost.

Náletové mini fíky.

Fíkovník




13 komentářů:

  1. Já budu dycky s tebou!!!

    Tvá stará koza, v roce dva patnáct i kdykoli jindy.

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, ta sova je. Občas mě také otravují podobné myšlenky a nakonec si řeknu, že ono se to vyvrbí i bez mého přemýšlení. :-) A krásně jsi to shrnula, fandím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé myšlenky jsou prostě nebezpečné :). A sova je nejvíc! Mám z ní fakt velkou radost :).

      Vymazat
  3. Taky se na tu kozu těším! A letos poprvé nic neplánuju, tedy nic dál než jeden týden :-) Jen dýchat a brát co přijde. Mimochodem fotky krásný, jsem moc zvědavá, jak tahle cesta "poznamená" Tvoji další tvorbu. Nacházíš samé pěkné symboly ... sova, fíky ... občas nějakej pták :-) Docela Ti závidím tuhle možnost alespoň dočasně vypnout hlavu. Užívej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moje oblíbená témata jako sovy, fíky, veverky a podobně mne tady neminula, z toho mám radost. :)
      Témat pro tenhle rok mám dost, tak doufám, že to bude nějak použitelný. :(

      Vymazat
  4. Já tě objímám! Já se o tě nebojím, dyk víš :) Mějte se tam hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím! Objímám tuze silně a mávám!

      Vymazat
  5. V takovým nebytí jsem se ocitla během svého švýcarského poustevničení - tehdy se mi z hlavy vypařily všechny ty úzkosti a chaos a naráz jsem si uvědomila, co vlastně chci a kam chci směřovat. Během chvíle sem si nasměrovala život a ani nevim, jak se to přihodilo. Čímž chci říct, že takové duševní volno vlastně může paradoxně vést k úplně novým rozhodnutím a k rozseknutí dlouhých nejistot. Takže fkliduuuu! Esi plácám, tak soráč, su přepracovaná. Žeru ty ptáčky malinký, takový kuřátka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anče, tos napsala moc hezky! Já už mám posledních pár dní na myšlenkový rozuzlení a jsem velmi napjatá, co to přinese :).
      Malinký ptáčky si dáváš, jo? To je hodně dekadentní :D.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  6. Sova spící a fíky, tomu říkám sakra dobré znamení. :) Píšu si: tento rok vyjet na měsíc. Dva týdny je na odplutí do bezmyšlenkovité země málo!

    OdpovědětVymazat