pondělí 19. ledna 2015

Na větrné hůrce

Přesun o deset kilometrů dál na sever ze San Juan del Sur. Přesun z civilizace do náruče přírody. Žádná zmrzlina v horku, žádní prodejci slunečních brýlí. Jen bungalovy v kopci nad prašnou silnicí, v noci svěží vánek a přes den dvě pláže deset minut cesty pěšky buď nalevo nebo napravo. Playa Marsella je prázdná a klidná, Playa Maderas víří divokým surfařským životem závislým na velikosti vln a dobře vychlazeném pivu.

Jo, jsme na Marselle. Páprdové. 

Stromy na kopcích kolem nás okupují malé opice. Lezou ze stromu na strom a v rámci udržení pořádku řvou a houkají. Vřešťani to jsou. Taky tu žije aligátor, v mangrovech kousek od pláže. Už jsme měli tu čest se potkat. Měl hubu dokořán a vítal volavku. Ta ale zbaběle utekla. Aligátor je potvora obrovská a já doufám, že mi zapózuje. Bez fotky neodjedu.

Dny plynou dost líně. Až hanba. Jsme tu jen do úterka, i když jsme původně plánovali na zdejších plážích pobýt déle. Všudypřítomný, denní a neustálý vítr mi leze na nervy. Provází nás prakticky od Rivas, přes Ometepe až sem k jižní části Nikaraguy a já se těším, až budeme mimo jeho dosah. Já vím, že se ty surfařský vlny musí nějak vyrábět, ale už toho bylo dost.





Playa Marsella



Hotel Casa Maderas

Tarantulka


Svoz turistů na pláže připomíná svoz dobytka...

Fakta:
Hotel Casa Maderas $39 bez snídaně
Snídaně (zatraceně malá porcička jídla) $5
Snídaně v comedoru (zatraceně velká porce jídla) 80 C
Odvoz dobytčákem do Casa Maderas ze San Juan del Sur od hotelu Casa Oro $5/os.
Oběd v restauracích a comedorech okolo Playa Marsella stojí jednotně zhruba od 200 C za hlavní jídlo
Pivo 25 C
Mojito 50 C

2 komentáře:

  1. Držím pěsti při lovu aligátora, toho chci vidět. Ale i tak už máš pěkné zvířecí foto úlovky...

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzu, aligátora už mám! Bude zítra :) A taky mám další druhy ptáků, moc pěkný úlovky. Díky a měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat