úterý 20. ledna 2015

Jak to bylo s jógou

Hrdinně jsem se zapsala na zdejší hodinu vyniasa flow jógy. Cítila jsem se ztuhlá po té dlouhé době na cestě. A mladá jogínka Kanaďanka Alicia vypadala tak sympaticky...

Představovala jsem si, jak budu po té józe plná energie, naběhnou mi netušené svaly, které jsem za ten měsíc získala pojídáním fazolí a vůbec budu hrozně dobře vypadat. 

Aha. Krom toho, že některé pozice (pro joga nazi - ásany) jsem téměř neudělala a pokaždé, když došlo na "psa hlavou dolů" jsem doufala, že mi v té pozici Alicia dovolí setrvat alespoň pitomých deset minut, tak jsem den po té vůbec, ale vůbec nebyla schopná se pohnout. Vůbec!

Ještě, že máme na počítači všechny díly Červeného trpaslíka.

No, nebudem to víc rozmazávat... Samozřejmě by to chtělo nějakou fotostory o tom, jak cvičím, pak jak se loučím s úsměvem a nakonec, jak druhý den nemůžu vstát z postele a nadávám jak špaček, ale nic takovýho (bohudík) nemám. Špatná blogerka.

Co se týče výrazu "eco" v názvu hotelu, který mi dělal přinejmenším starosti a nevěděla jsem, co to tady v Nikaragui znamená, pak vězte, že v tomhle případě je to hotel bez AC a TV (teda klimatizace a telky). Teplá voda tu taky není, ale to nebyla skoro nikde po celou dobu našeho cestování. Takže tak. Když si představím, jaké tanečky se dělají kolem slova "eko" u nás, chce se mi smát.

To bude tím sluníčkem.

Jsem rozpolcená. Cesty jsou tu prašné, vítr nevídaný a nepříjemný, ale to místo má něco do sebe. Má kouzlo. Obzvlášť po ránu, když vás budí stovky zpívajících, řvoucích nebo houkajících ptáků, co se v ranních paprscích snaží nalovit něco k jídlu, než začne být horko. K tomu se přidají opice, hájící si nekompromisně své teritorium hrdelním a pořádně hlasitým křikem. A najednou máte pocit, že vám ke štěstí stačí už jenom mísa ovoce k snídani a ta hodina jógy, protože se ukázalo, že pouze ta první lekce byla zlá. To jenom tělo trochu zastávkovalo, ale teď už je vyladěné a spolupracuje. A jak tak zíráte do zeleně a zhluboka dýcháte, uvědomíte si, jak to stačí.

Dokonalá iluze štěstí.

Víc nocí tu ovšem, v Casa Maderas, volných nemají a tak nezbývá, než se zase spakovat a jet dál. Užít si posledních čtrnáct dní.




Zdejší prach je tak jemný a hnědý, že připomíná čokoládový prášek. Autobusy, jedoucí z Rivas touhle zadní cestou do San Juanu del Sur mají na předním okně velký nápis "La chocolata".

Nejsme si jisti, jestli je to aligátor nebo krokodýl, ale víme uplně přesně, že je hrozně velkej a vzbuzuje respekt.








Lepší fotku vřešťanů jsem bohužel neulovila. Jsou vysoko v korunách stromů a moc často se tak blízko k lidem neodvažují.


16 komentářů:

  1. Nádherné fotky jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  2. No fajn..tos mi teda dala =D. Chystám se na svou první hodinu jógy ever, ale po tomto mě popadla nejistota a velké rozmýšlení, jestli mám riskovat následující dva dny nepohyblivost.. Budu ještě chvíli přemýšlet.. =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, bolí to stejně jako každý nový sport, ale stojí to za to! Slibuju! ;)

      Vymazat
    2. Dopřemýšleno, příští týden jdu na zkušební hodinu =D

      Vymazat
  3. krása! a těch papoušků!

    jsem si vzpomněla na naše týdenní stanování na mexické pláži, taky tam strašně foukalo, nonstop, je až k nevíře jak je to protivný, bez zkušenosti bych nikdy nevěřila, jak to leze na mozek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, viď?! Já už si připadám jak hysterka, ale fakt mi to leze na hlavu :)))

      Vymazat
  4. To je nádhera! Krásná příroda!
    Shodou náhod se dneska zase po dlouhé době chystám taky do jógy, tak jsem zvědavá, jak budu zítra pohyblivá :)) Mějte se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jóga je skvělá! Já už se těším na pravidelné hodiny jógy na Letné :).

      Vymazat
  5. Ty si ale expertka! :-) Fakt uzasne zabery! Uzivajte dni. Adika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, to já jsem expert... zejména na to, jak se zničit :)))

      Vymazat
  6. zvířenu jsi zachytila náramně! to bude matroše do veverky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo jo, plánuju velké věci pro tento rok :)))

      Vymazat
  7. Lepší než návštěva ZOO, tady to máme pěkně v teple :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, já jsem sběrač zvířecích obrázků :).

      Vymazat